AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Fant en fin ullkåpe som er grå og ser grovstrikket ut med stor hette og den er ikke figur sydd og litt stor og jeg synes den er fin men har fått hørt den ser gammal mann ut som at jeg har den for stor i str men er ikke det kult nå da? Eller er jeg helt på bærtur.... Om det rett og slett er litt styggt så bruker jeg jakken fra i fjor. Jeg veit man skal bruke det man føler for men jeg er vel som folk flest jeg tørr ikke skille meg ut i negativ forstand så helt ærlig! Ka du trur? Anonymkode: 144b3...864
Poserose Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Det var inn ifjor hvertfall, så da vil jeg jo tro at det henger igjen litt i år. Jeg skal i alle fall bruke min
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #3 Skrevet 12. september 2016 18 timer siden, Poserose skrev: Det var inn ifjor hvertfall, så da vil jeg jo tro at det henger igjen litt i år. Jeg skal i alle fall bruke min Så flott! 😊 Anonymkode: 144b3...864
Majott Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Jeg ville ikke gått for det nå. Det ser ut som oversized blir ut nå. En uformelig stor kåpe med hette er noe jeg ville unngått, uansett hva slags kropp jeg hadde.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. september 2016 #5 Skrevet 12. september 2016 Håpar og trur det er pittelitt inn og ekstremt mykje ut. Det har aldri vore fint med kle langt over vanleg storleik
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #6 Skrevet 13. september 2016 22 timer siden, Stjerner og planeter skrev: Håpar og trur det er pittelitt inn og ekstremt mykje ut. Det har aldri vore fint med kle langt over vanleg storleik Men cardigan da? I litt oversize? Det er vel ok om de andre klærne er trange er jo dette litt for å jevne ut i mangel på bedre ord.... 😇 Anonymkode: 144b3...864
Gjest Citronella Skrevet 13. september 2016 #7 Skrevet 13. september 2016 Nja, jeg synes det kan være fint. Men det er penest på høye og slanke kvinner. Ellers blir det litt bomsete. Fyldige kvinner bør ha mer figursydd, og lave mer nette modeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå