Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reklame fra Makeup Mekka på hele facebook, men hvordan er egentlig dette merket?  Kanskje ikke sminken som sitter lengst eller er den god?  Er jo så utrolig billig :)

Lurer også på kvalitet på innhold mtp trigging av uren hud eller om det er olje i sminken så man blir fort blank osv? 

Noen som vil skrive noen linjer om det som de har prøvd derfra? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, avida30 skrev:

Reklame fra Makeup Mekka på hele facebook, men hvordan er egentlig dette merket?  Kanskje ikke sminken som sitter lengst eller er den god?  Er jo så utrolig billig :)

Lurer også på kvalitet på innhold mtp trigging av uren hud eller om det er olje i sminken så man blir fort blank osv? 

Jeg liker i alle fall mascaraen :) Beste jeg har prøvd. 

Anonymkode: 2b38d...388

Skrevet
7 minutter siden, avida30 skrev:

Jeg bruker ikke annet enn Make up Mekka! Eyeliner, conceler, mascara og den der conturing brettet med 4 farger. BESTE jeg har. Det er ikke testet på dyr, holder hele dagen, og er bra kvalitet! Bare å prøve

Skrevet
9 timer siden, 1Cecilie skrev:

Jeg bruker ikke annet enn Make up Mekka! Eyeliner, conceler, mascara og den der conturing brettet med 4 farger. BESTE jeg har. Det er ikke testet på dyr, holder hele dagen, og er bra kvalitet! Bare å prøve

Takk for svar dere! Hvordan syns du concealeren og contouren legger seg på huden, naturlig, holder det lenge? :) Hvordan hudtype har du, bruker du primer for at den skal sitte? :)

Skrevet
3 timer siden, avida30 skrev:

Takk for svar dere! Hvordan syns du concealeren og contouren legger seg på huden, naturlig, holder det lenge? :) Hvordan hudtype har du, bruker du primer for at den skal sitte? :)

Så lenge du "Tapper" det inn i huden, så er det helt naturlig på min hud. Jeg har uhm…tror fet hud? Holder hele dagen i mitt fjes i værtfall!! Jeg bruker ikke primer, primere fungerer ikke på meg! :)

Skrevet

Syns makeup-mekka er veldig variabelt. Blottingpaperet, brynpudderet, den ene mascaraen (volumx5 eller noe) og øyemaskene er veldig bra. Primeren som skal matte ned og trekke sammen porene er helt ok. Øyebrynspennen knakk med en gang og settingpudderet var altfor orange for meg. Neglelakkene er bare meh og lipglossen smakte såpe. Noen av kostene er gode. Så litt ymse, men jevnt over liker jeg makeupmekka. Det viktigste for meg er at de er dyrevennlige selv om det selvsagt er viktig at produktene er gode også. Men heller et ok, dyrevennlig produkt enn et råbra produkt som tester. 

Skrevet

Jeg er generelt veldig fornøyd med Makup mekka, og bruker flere av produktene deres. Jeg har en hud som er litt ømfintlig men tåler produktene godt. 

Maskaraen er jeg kjempe fornøyd med, og jeg har ingen planer om å bytte den ut! Den er kommet for å bli hos meg!

Primer og concealer er jeg fornøyd med, men er åpen for å prøve andre merker.

contouring har jeg både i pudder og cream, og jeg er veldig fornøyd med den av pudder. Den av cream har jeg nesten ikke prøvd å vil ikke uttale meg så mye om den enda.

Blushen deres er jeg super fornøyd med, og syntes den gir en fin glød i huden uten å bli for mye. Ganske sikker på at jeg har fargen "peach" eller "blush happy".

Har også en blush i cream, men den har jeg ikke prøvd så mye så igjen vil jeg ikke uttale meg om den.

Pudderet deres er jeg kjempefornøyd med! Kommer ikke til å bytte den ut med det første.

Til Øyebryn så har jeg den blyanten de selger, og jeg er kjempe fornøyd med den. Har faktisk nylig begynt å fylle inn brynene mine, og da satt jeg pris på at denne var enkel å bruke og få fin. 

Brynsgelen liker jeg veldig godt, og den skal forbli i sminkevesken.

øyenskyggen er jeg også fornøyd med. Men jeg bruker generelt lite øyenskygge og da setter jeg pris på at det er rimelig og lett å bruke.

Av kostene så er jeg fornøyd. Ikke de beste kostene, men til den prisen så er det ingen ting å si på. Eneste børsten jeg ikke liker så godt er den store pudderbørsten de selger. Den mister mye "hår" når den brukes, men de andre liker jeg godt. 

Har endel av leppestiftene deres, noen er veldig fint og sitter godt andre er tørr og ubehagelig å bruke. Den jeg liker aller best er fargen Merilyn. Den føles ikke tørr, og den holder ganske bra.

Har faktisk kastet endel av leppestiftene fordi de var så tørr og ubehagelig å ha på, var spesielt fargene i lilla og nude som ble tørre å ha på.

Men ja, alt i alt veldig fornøyd! Føler jeg får mye for pengene når jeg handler hos dem, og jeg setter pris på at det ikke blir testet på dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...