AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Redd for at han skal synes jeg er stygg.., eller at jeg er kjedelig. Han er 25 år og jeg er 23 år. Hva gjør man på første date? Jeg har aldri møtt noen på denne måten før. Hva snakker man om? Hva snakker man ikke om? Jeg sliter også med bulimi, antar at det er et veldig upassende samtaleemne på første date..:P Men det gjør også at for meg er det uaktuelt å ta en matbit med fyren, og så er jeg livredd for at han skal synes jeg er tjukk. Jeg veier 64 kg og er 170 cm høy.., er det en OK vekt for min høyde? Ønsker å vise den beste siden av meg selv, men samtidig vil jeg jo heller ikke være falsk. Jeg gruer meg, men jeg trenger å komme meg litt ut og faktisk gjøre ting! Leve livet! Hva gjør dere andre på første date? Jeg er helt nybegynner! Anonymkode: c0f7e...0b8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Det er helt normalt å være nervøs før en date. Prøv å roe ned nervene litt. Det høres lurt ut å holde seg unna matspising på daten når du har vansker med dette på generelt plan. Det er også lurt å holde det unna samtalen. Det kan virke litt overveldende så tidlig i relasjonen. Du bør også prøve å snu tankegangen over til at det er du som skal se om du trives med denne fyren. Det er helt naturlig å være redd for at man ikke blir likt, men det gjør som oftest opplevelsen mye skumlere enn den faktisk er. Kjempeflott at du utfordrer deg selv forresten. Anonymkode: 3a26e...434
Gjest Bossa Nova Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Å snakke om sykdom er ikke noe bra samtaleemne på første date, nei. Hold det lett og positivt. Det trenger ikke å bli overfladisk: Prøv å finne ut om dere har noe til felles. Er dere begge interessert i historie for eksempel, kan dere jo snakke om det. Vær høflig og nysgjerrig på han, og fokuser på det faktum at du skal finne ut om han passer for deg. Da slapper du mer av. Uten at det blir kryssforhør. Det skal være en hyggelig samtale der begge bidrar. Upassende emner er: - ekser. - sykdom. - radikale politiske syn.
tom1986 Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Snakk om alle de rare menneskene som er på tinder. Det er en fin ice-breaker som dere begge kan relatere dere til, det er implisitt et kompliment til hverandre og dere får ledd litt av at dere er på "tinder-date". Deretter spør dere litt om hverandre, type intervjuspørsmål som hvor er du fra, hva gjør du etc og så spiller du videre på det når dere finner noe interessant å snakke om. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #5 Skrevet 12. september 2016 Jeg er så glad jeg dro. Vurderte å droppe hele greia tidligere i dag. Men hadde faktisk en veldig fin date! Praten gikk lett og jeg kjenner at jeg har lyst til å møte han igjen, og best av alt; han vil møte meg igjen! Så andre møte er allerede planlagt! :D Dette var virkelig over all forventning..:D Anonymkode: c0f7e...0b8 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #8 Skrevet 15. september 2016 8 timer siden, jabx skrev: Sex på neste date da? Mener å huske at du har pleid å komme med seriøse og fornuftige svar på dette forumet. Har du sluttet med et eller var dette bare en glipp?😳 Anonymkode: 6397f...e63
AnonymBruker Skrevet 15. september 2016 #9 Skrevet 15. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener å huske at du har pleid å komme med seriøse og fornuftige svar på dette forumet. Har du sluttet med et eller var dette bare en glipp?😳 Anonymkode: 6397f...e63 Hva var useriøst med det, hvordan skal han vite at man er interessert når man ikke engang er interessert i sex. Hadde jeg vært trådstarter så hadde jeg prøvd å fått tatt tak i kjøttpølsa hans allerede på første daten. Anonymkode: 8a8d3...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå