AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Redd for at han skal synes jeg er stygg.., eller at jeg er kjedelig. Han er 25 år og jeg er 23 år. Hva gjør man på første date? Jeg har aldri møtt noen på denne måten før. Hva snakker man om? Hva snakker man ikke om? Jeg sliter også med bulimi, antar at det er et veldig upassende samtaleemne på første date..:P Men det gjør også at for meg er det uaktuelt å ta en matbit med fyren, og så er jeg livredd for at han skal synes jeg er tjukk. Jeg veier 64 kg og er 170 cm høy.., er det en OK vekt for min høyde? Ønsker å vise den beste siden av meg selv, men samtidig vil jeg jo heller ikke være falsk. Jeg gruer meg, men jeg trenger å komme meg litt ut og faktisk gjøre ting! Leve livet! Hva gjør dere andre på første date? Jeg er helt nybegynner! Anonymkode: c0f7e...0b8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Det er helt normalt å være nervøs før en date. Prøv å roe ned nervene litt. Det høres lurt ut å holde seg unna matspising på daten når du har vansker med dette på generelt plan. Det er også lurt å holde det unna samtalen. Det kan virke litt overveldende så tidlig i relasjonen. Du bør også prøve å snu tankegangen over til at det er du som skal se om du trives med denne fyren. Det er helt naturlig å være redd for at man ikke blir likt, men det gjør som oftest opplevelsen mye skumlere enn den faktisk er. Kjempeflott at du utfordrer deg selv forresten. Anonymkode: 3a26e...434