Gå til innhold

Hvordan reagere på at "exen" kalte meg feit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde holdt på med fyren i flere måneder, før det hele endte opp i en krangel og vi avbrøt kontakten. I dag fikk jeg vite at han hadde kalt meg for en "feit bolle" til en bekjent av meg.. Det er to måneder siden jeg sist har snakket og sett ham. Og det sårer så mye, særlig da jeg fortsatt har følelser for han og sliter så mye med eget kroppbilde fra før av.. Jeg er en person som så og si aldri gråter, men nå har jeg "grått ut" i en time.. 
For ordens skyld, så har jeg et par kilo ekstra rundt lår og legger, og har fått høre dette et par ganger i sommer da jeg kun kler meg i  skjørt/kjoler i varmen - da av menn. Men det å høre det fra en jeg håpet å inngå et forhold med, det føles ut som 100 knivstikk rett i hjertet..

Vet ikke hvor jeg vil med innlegget. Jeg vet ikke verken hvordan jeg skal reagere på dette eller tolke det, for den saks skyld. 

Anonymkode: 19ab8...2a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en dott som du skal være glad for å bli kvitt, og du skal ikke bruke tid på å reagere på det- det er det ikke verdt. Du får jo uansett ikke gjort noe med at han er en dott, men du kan gjøre masse med hva du fyller dagen din med av positive ting. :) 

Anonymkode: 5dd50...403

• Liker 5
Skrevet

Noen mennesker sier dritt om folk de er sure på. "Hun hurpa". "Hun stygge idioten" Osv. Jeg hadde reagert på det som om han hadde sagt noe dritt om meg i sinne. Ikke noe jeg hadde lagt noe særlig vekt på. Tror dette handler mer om din egen lave selvtillit enn hva han sa. Kanskje dette er en vekker for at det er på tide å ta tak i selvtilliten din?

Anonymkode: 42eda...681

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår at dette sårer deg, men for all del ikke vis dette overfor eksen din. Ikke gi han det overtaket. 

Anonymkode: cc7be...8e1

• Liker 2
Skrevet

Slank deg og så gnir du det inn neste gang du møter han, så ser han hva han gikk glipp av. 

• Liker 2
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Hvorfor bry seg om hva en X sier ?

Gjest Margit Spat
Skrevet

Hvordan du skal reagere? Jo, du skal reagere med enorm glede og lettelse over at du ikke er i et forhold med en som sier slike ting om deg. Han trenger du ikke i livet ditt. Tenk på hvordan det ville vært å alltid være redd for hva akkurat han egentlig tenker om deg! Finn deg heller en som er snill og som liker deg. Husk at jenter med ekstra kilo både her og der også kan ha helt utmerkede kjærester! Ingen fortjener noen som rakker ned på dem. 

Og når du er inne på tolkning: han kan tolkes som en bitter dust! 

Skrevet

dette sier så mye mer om han enn om deg. For en idiotdust

Skrevet
1 time siden, Aragorn II Elessar skrev:

Hvorfor bry seg om hva en X sier ?

fordi jeg fortsatt har følelser for han. Får jo meg til å tenke hvorfor han i det hele tatt gadd å holde på

med meg, når jeg tydeligvis er så feit og dermed uattraktiv for han .. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

For ordens skyld, så har jeg et par kilo ekstra rundt lår og legger, og har fått høre dette et par ganger i sommer da jeg kun kler meg i  skjørt/kjoler i varmen - da av menn.

Vet ikke hvor jeg vil med innlegget.

For orden skyld, for å unngå misforståelser for alle som leser tråden anonymt; hvor mange kg veier du og hvor høy er du.

I dare :)

Anonymkode: d6538...5e9

Gjest Margit Spat
Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For orden skyld, for å unngå misforståelser for alle som leser tråden anonymt; hvor mange kg veier du og hvor høy er du.

Og TS’ BMI er viktig for hvordan hun skal reagere på å bli fornedret fordi? 

Og hva i alle dager har dette med «misforståelser for alle som leser tråden anonymt» å gjøre?

Endret av Margit Spat
Gjest Mysticgirl
Skrevet
6 timer siden, tom1986 skrev:

Slank deg og så gnir du det inn neste gang du møter han, så ser han hva han gikk glipp av. 

Hvorfor kan hun ikke bare være som hun er og vise han hva han gikk glipp av slik hun fremstår i dag? Bare vær deg selv TS, hev deg over det. Vis at du er over han og vær med venner. Date andre gutter, smil og vær glad du er kvitt daukjøttet :laugh:

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"I dare" lett å si .. Jeg har ikke veid meg på 10 år. Er i begynnelsen av 20-årene. Har vært større. I dag er jeg størrelse 38 i overdeler og 40 i bukser, midjemål på 65 cm, vil ikke si at jeg er nevneverdig stor, men har fått høre kommentarer av menn likevel .. 

Skrevet

Hvis mange kommenterer ditt utseende/vekt, omgir du deg med idioter. Glem exen og lev livet!!

Skrevet
Den 9/11/2016 at 15.09, AnonymBruker skrev:

Noen mennesker sier dritt om folk de er sure på. "Hun hurpa". "Hun stygge idioten" Osv. Jeg hadde reagert på det som om han hadde sagt noe dritt om meg i sinne. Ikke noe jeg hadde lagt noe særlig vekt på. Tror dette handler mer om din egen lave selvtillit enn hva han sa. Kanskje dette er en vekker for at det er på tide å ta tak i selvtilliten din?

Anonymkode: 42eda...681

2ea9bf7e9069b9c4a370e9707c9800a0912be4fc

Anonymkode: 99aa0...e3a

Skrevet

Du får trøste deg med at det er bedre å være "feit" enn tjukk i hue som han er. Drit i hele gubbjævelen og finn deg en annen som liker deg for den du er 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...