Gå til innhold

Gode produkter som også er billige.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det finnes en lignende tråd,men tenkte å lage en tråd om billige produkter som også er billige.

Jeg er blitt student og har ikke råd til å kjøpe masse dyre produkter,men vil jo gjerne se ok ut allikevel :) Tenker dette kan være en generell tråd der folk skriver om merker og produkter de er fornøyde med. Helt sikkert andre i min situasjon.

Selv er jeg veldig fornøyd Isadora og Nyx,men sliter litt mer med å finne hudpleieprodukter. Jeg har problemhud,og får endel kviser og huden er fet. Selv om jeg kjøper dyre hudpleiemerker på nett så har jeg ikke råd til det,så håper på tips om det her.

Anonymkode: 98067...0cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut tråden som heter Anbefalinger koreanskkosmetikk. :)

Anonymkode: be335...4ff

Skrevet

Her spørs det litt hva som defineres som dyrt og billig. Jeg har aldri brukt spesielt mye sminke, så har gjerne tatt meg råd til dyrere produkter når jeg først skal ha noe. Nå bruker jeg litt mer luksuriøse produkter, men det er bare fordi jeg er litt snobbete, hehe. Med primer under fungerer det meste av sminke greit, og jeg synes IsaDora har gode produkter og fine fargepaletter. Jeg likte BodyShop også. Jeg synes egentlig at det meste av sminke ser bra ut og holder seg lenge dersom det er riktig påført (for eksempel med koster, ikke det som følger med sminken - og kostene på HM er billige og gode). 

Hudpleie er litt vanskeligere. Jeg har ganske ok hud, men den blir tørr, og dagligvareprodukter blir fort for vannete for meg. Apoteket har mye bra i mellomsjiktet. Jeg brukte Eucerin som student, det er IKKE dagligvarebillig, men knuser ikke budsjettet heller. Produktene er gode og drøye. 

Anonymkode: 3e6e8...dfc

Skrevet

Ts her. Jeg tenker ikke at hudpleieprodukter trenger å være dagligvarebillig,men ikke så dyre som for eksempel Dermalogica er. De har gode produkter,men de er utrolig dyre selv med rabatt på nettet.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk ut tråden som heter Anbefalinger koreanskkosmetikk. :)

Anonymkode: be335...4ff

Jeg er opptatt av at det ikke skal være dyretestet,og akkurat på det området så henger de koreanske merkene litt etter. Har prøvd å finne merker som ikke tester,men det er veldig få.

Men andre har kanskje nytte av å sjekke ut den tråden :)

Skrevet

Yves rocher er billig og masse dealer og premier og de er ikke testet på dyr og er naturlige. Så kan du betale i slutten av neste mnd og er pakken liten får du den i postkassen. 

Anonymkode: 0b415...922

Skrevet

Spenol er ikke så verst som hudkrem faktisk. Har brukt den mye som bodylotion. Du kan bruke bakepulver som tørrsjampo. Den røde el vital sjampoen og balsamen på matbutikken er ganske bra. 

Anonymkode: a6347...aa1

Skrevet

Et billig hudpleietriks mot uren hud er eplecidereddik. Jeg blander 1/3 eplecidereddik og 2/3 vann og bruker det som tonic. Jeg tar også nattlysolje. Jeg var ganske plaget av uren hud, også i voksen alder, men etter at jeg begynte med dette bedret huden seg etter 2-3 mnd. Særlig nattlysolje er bra for huden.

Jeg syns også at kokosnøttolje er veldig bra å fjerne sminke med. Ei krukke koster omtrent 200,- på helsekost, men til gjengjeld har du den lenge. Skånsomt mot huden og vippene og bra for miljøet.

Ellers kan du jo droppe "unødige" sminkeprodukter. Slik som du tror du trenger men som egentlig ikke utgjør noe for helheten i ansiktet ditt. For min del har jeg kutta ut foundation - har enda ikke sett noen som trenger det /kler det og det er jo et kjempedyrt produkt, tross alt. Har også kutta ut primere og sånne tøysete tilleggsprodukter.

Anonymkode: f2284...031

• Liker 2
Skrevet

Kokosolje er genialt, brukes både som sminkefjerner, bodylotion, nattkrem til ansiktet, i hårtuppene, og diverse annet man trenger. Jeg bruker bare det for tiden. 

Ellers, jeg handler mye slikt på iherb.com. Shampo, balsam, dusjsåpe osv. Jeg har bare gode erfaringer med mange av produktene, anbefales 😊

Anonymkode: 01e77...52c

Skrevet
Den 11.9.2016 at 16.34, AnonymBruker skrev:

Yves rocher er billig og masse dealer og premier og de er ikke testet på dyr og er naturlige. Så kan du betale i slutten av neste mnd og er pakken liten får du den i postkassen. 

Bestilte nettopp noen produkter derfra,og håper at det er ok produkter. Var så billig at jeg begynte å lure litt :P

Skrevet

Loreal - Infalliable 24 hours Foundation

Anonymkode: 55cc9...dfc

Skrevet
Den 11. september 2016 at 16.34, AnonymBruker skrev:

Yves Rocher tester på dyr, jo. http://features.peta.org/cruelty-free-company-search/cruelty_free_companies_company.aspx?Com_Id=2018&Donottest=-1&Product=0&Dotest=-1&RegChange=-1&Country=-1&Keyword=Yves+rocher

Et bra, dyrevennlig merke er Emma s. Selges hos kicks og er ikke av det dyreste. Min absolutte favoritt innenfor hudpleie er Skyn Iceland, men det er dyrt da. Paulas Choice har også mye bra. Selges hos bla skincity.no og hq hair. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...