Gå til innhold

Antall dater menn er villig til å vente før sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er en del tråder her inne om dette, så kan jo dele litt hva jeg som mann på 30 år tenker. Jeg er ganske attraktiv og har en del erfaring med både ONS og forhold. Slik jeg ser det er det tre faktorer som påvirker hvor lenge/hvor mange dater jeg er villig til å vente før vi har sex. 

Det første er utseende. Dersom dama er en 10er og en skikkelig knockout, så er det klart jeg er villig til å investere mer tid og energi enn dersom dama er helt gjennomsnittlig ok. En 10er kan jeg vente 3-4 dater på, mens en 6er gir jeg 1 date.

Det andre er alder. Dersom dama er 20-25 er jeg villig til å vente litt lenger enn dersom dama er på min alder. 2-3 dater på damer på 20-25. 1-2 dater på damer på 25-30. 

Tidligere seksuell atferd. Dersom dama har hatt mange partnere, pulevenner og/eller ONS, så er det sex på første date eller så dumper jeg henne. Damer som derimot stort sett har kun seriøse forhold bak seg, og som ikke hopper til sengs første kvelden, kan jeg gi 2-3 dater før.

Anonymkode: 55e8a...2cd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok👍 godt å vite.

• Liker 8
Skrevet

Heldigvis er dette bare dine tanker, og de reflekterer ikke hva menn generelt tenker om temaet. 

• Liker 25
Skrevet

Ok. Takk for informasjonen. 

Jeg er en attraktiv kvinne, som ofte får høre 10`er slengt etter seg. Jeg ser mange slike tråder og kan lufte litt hva jeg tenker om dette: Jeg tenker at menn som har en slik tankegang er vås og bruke tiden sin på ;)  Og jeg gir helt faen. 

Anonymkode: 062c7...bc5

• Liker 24
Skrevet
3 minutter siden, Fionnuala skrev:

Heldigvis er dette bare dine tanker, og de reflekterer ikke hva menn generelt tenker om temaet. 

Sannheten svir?

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidligere seksuell atferd. Dersom dama har hatt mange partnere, pulevenner og/eller ONS, så er det sex på første date eller så dumper jeg henne. Damer som derimot stort sett har kun seriøse forhold bak seg, og som ikke hopper til sengs første kvelden, kan jeg gi 2-3 dater før.

Vanlig at jentene du dater forteller på første date at de har hatt mange ons?

• Liker 26
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannheten svir?

Nei? Skjønner ikke hvordan det du skrev skulle svi på noen måte. 

• Liker 9
Skrevet

Har gått på 10 dater før vi har hatt sex. Om jeg virkelig liker kvinnen så kan jeg gjerne gå på noen dater før vi har sex. Jeg vil heller ikke si at det er optimalt å vente for lenge heller.

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser at det er en del tråder her inne om dette, så kan jo dele litt hva jeg som mann på 30 år tenker. Jeg er ganske attraktiv og har en del erfaring med både ONS og forhold. Slik jeg ser det er det tre faktorer som påvirker hvor lenge/hvor mange dater jeg er villig til å vente før vi har sex. 

Det første er utseende. Dersom dama er en 10er og en skikkelig knockout, så er det klart jeg er villig til å investere mer tid og energi enn dersom dama er helt gjennomsnittlig ok. En 10er kan jeg vente 3-4 dater på, mens en 6er gir jeg 1 date.

Det andre er alder. Dersom dama er 20-25 er jeg villig til å vente litt lenger enn dersom dama er på min alder. 2-3 dater på damer på 20-25. 1-2 dater på damer på 25-30. 

Lurer på hvordan du kan vite noe om punkt tre. Har du avkryssingsskjema på første date? I tillegg er det veldig rart å ha en slik holdning om sex, at det liksom er det eneste høydepunktet, og noe man stadig "venter" på. Jeg ville jo trodd at det skjedde naturlig, når begge har lyst. 

• Liker 25
Skrevet
6 minutter siden, sol87 skrev:

Lurer på hvordan du kan vite noe om punkt tre. Har du avkryssingsskjema på første date? I tillegg er det veldig rart å ha en slik holdning om sex, at det liksom er det eneste høydepunktet, og noe man stadig "venter" på. Jeg ville jo trodd at det skjedde naturlig, når begge har lyst. 

Da trodde du feil. Enhver mann med en sunn libido og syn på sex, vil selvfølgelig ha sex så raskt som mulig. Ikke når det "skjer naturlig og begge har lyst". Det er en eventyrfortelling kvinner har overbevist seg selv om, fordi de selv blander sex og følelser i langt større grad enn det menn gjør. Kvinner og menn er forskjellige, på tide å akseptere det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg venter gjerne lenge om jeg føler det er rett. Det å skynde på sexen blir gjerne kleint. Det må være når begge er klare.

• Liker 11
Skrevet

Det er derfor jeg unngår menn som gir uttrykk for at de har en del erfaring med ONS.  Eller hvis jeg vet det / får vite det på andre måter.

• Liker 10
Skrevet

Tenker at du er en latterlig fyr, som jeg ikke hadde giddet å kaste bort 1 date på. Lukter slike useriøse typer på lang avstand, dermed krysses aldri våres stier. : ) 

Anonymkode: 0d0de...7fc

• Liker 16
Skrevet

Skjønner ikke helt tankegangen med å ville ha sex så tidlig som mulig. - Jeg skjønner selvsagt at menn vil ha sex, men er det virkelig slik at de fleste ikke bryr seg om om dama egentlig ikke har lyst og synes det er for tidlig? Er det viktigere å få ha sex fortest mulig, enn at den man har sex med også har lyst?

Min erfaring er at menn som gir slike vibber blir valgt bort. Godt mulig han føler at det er han som velger meg bort, mens jeg føler at jeg velger han bort. Men da er vi ihvertfall enige.

• Liker 18
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da trodde du feil. Enhver mann med en sunn libido og syn på sex, vil selvfølgelig ha sex så raskt som mulig. Ikke når det "skjer naturlig og begge har lyst". Det er en eventyrfortelling kvinner har overbevist seg selv om, fordi de selv blander sex og følelser i langt større grad enn det menn gjør. Kvinner og menn er forskjellige, på tide å akseptere det.

Hahahaha! På tide å akseptere hva? Ja, alle har en kjønnsdrift, og hos mange menn er den sterk. Likevel vet jeg at ikke alle menn har lyst til å ha sex tidlig i et forhold, akkurat som at ikke alle kvinner ønsker å vente så innmari lenge med sex. For min del er jeg lite tålmodig når det gjelder den biten, og vil gjerne komme i gang med sexen om jeg liker en mann. Det er jo også en måte å finne ut om man passer sammen seksuelt på, før man har kommet for langt inn i et forhold.

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mye vits i å presse penisen sin inn i en tørr fitte. Vist du ønsker å gi henne en skikkelig orgasme så må du pirre henne lenge nok (men ikke for lenge). 

Anonymkode: fb358...a5e

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du, en mann som er seriøst interessert i en partner, enten det er en mann eller en kvinne, han venter den tiden det tar. Er han ikke villig til å vente så er han heller ikke seriøst interessert i den andre parten. Han mangler og respekt for andre menneskers følelser og er, følgelig, ikke noe å samle på. 

Anonymkode: 4567e...6a4

• Liker 11
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Damer her inne skriver ofte at de ikke orker vanskelige menn og for meg er det ofte det det handler om når det kommer til dette temaet. Damer som skal vente 1-2 måneder pga prinsipp ungår jeg. Venter damen av grunner som at hun ikke føler seg trygg enda, er redd for å åpne seg eller lignende så venter jeg. Jeg må uansett like damen og føle at vi har kjemi ellers blir det med første date enten vi har sex eller ikke. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du, en mann som er seriøst interessert i en partner, enten det er en mann eller en kvinne, han venter den tiden det tar. Er han ikke villig til å vente så er han heller ikke seriøst interessert i den andre parten. Han mangler og respekt for andre menneskers følelser og er, følgelig, ikke noe å samle på. 

Anonymkode: 4567e...6a4

Jeg tror det er vanskelig å se andre når man er så høy på seg selv. "Meg, meg, meg, og er det litt igjen, så går det til meg".

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...