AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Jeg møtte en fyr på byen i går. Tenkte ikke jeg skulle bli med han hjem, men vi fikk en så god tone i taxien vi skulle spleise på, så han spurte om jeg ville bli med inn. Virker ikke som han var sånn sykt opptatt av at det kun var for sex. Vi satt lenge å pratet om mye, følte vi fikk god kontakt der og da. Og fikk en følelse av at han synes jeg var interessant som person (utifra hva han sa). Endte selvfølgelig opp med sex senere. Jeg fikk kun fornavnet hans. Husker ikke hva som stod på dørskiltet. Vi utvekslet ikke numre. Jeg sneik meg ut om morgenen fordi jeg synes det er litt kleint med ons. Sa bare til han "bestiller en taxi nå", da mumlet han bare i søvne, så vet ikke om han fikk noe med seg. Også sa jeg hade og gikk. Men nå angrer jeg selvfølgelig på at vi ikke utvekslet numre, for det hadde vært gøy å møtt han igjen (ikke for sex). Tenkte jeg kan prøve å finne adr hans om jeg husker og kanskje jeg da finner et nummer. Men tror dere det vil bli tatt godt i mot eller ikke? Jeg har jo på en måte stalket han da. Og det er jo en sjanse for at han kun ville ha sex den ene gangen. Anonymkode: 980a9...e17
Zouk Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Jeg tenker i hvert fall at det å sende en mld for å spørre om å finne på noe en dag er helt innafor, så lenge du aksepterer et eventuelt nei. Det å spore opp et telefonnummer er ikke så veldig stalking, du kan jo nesten ikke stalke mindre enn det når du først skal gjøre det (hvis du skjønner hva jeg mener). I og med at du gikk mens han sov er jo alt videre opp til deg, han har ikke fått sjansen til å spørre deg om noe. (er ikke sikkert han hadde gjort det selvom han var våken, men mulig). Umulig å vite hvordan han vil reagere. Høflig prat ifb med ons er en del av pakka spør du meg, det er en måte å bygge intimitet på, på vei mot senga. Slik at den andre skal føle seg bra så det blir sex. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Jeg sendte melding til fyren som egentlig skulle være en ons. Vi er samboere i dag. Anonymkode: ab212...334 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 5 timer siden, Zouk skrev: Jeg tenker i hvert fall at det å sende en mld for å spørre om å finne på noe en dag er helt innafor, så lenge du aksepterer et eventuelt nei. Det å spore opp et telefonnummer er ikke så veldig stalking, du kan jo nesten ikke stalke mindre enn det når du først skal gjøre det (hvis du skjønner hva jeg mener). I og med at du gikk mens han sov er jo alt videre opp til deg, han har ikke fått sjansen til å spørre deg om noe. (er ikke sikkert han hadde gjort det selvom han var våken, men mulig). Umulig å vite hvordan han vil reagere. Høflig prat ifb med ons er en del av pakka spør du meg, det er en måte å bygge intimitet på, på vei mot senga. Slik at den andre skal føle seg bra så det blir sex. Tror jeg må bruke litt tid på og vurdere om jeg tør. Og hva jeg evt. kan skrive. Tror jeg har klart å finne nummeret hans, men dumt om det ikke er riktige personen. Så må jo skrive noe som ikke røper alt, sånn hvis det er feil person. Anonymkode: 980a9...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå