AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Hei. I dag har jeg min ikm dag, og ingen tegn til TR enda. Jeg testet i dag tidlig, og etter en stund kunne jeg skimte en strek/skyggestrek. Jeg er usikker på om det er en gravid strek eller en skygge strek. Er det andre som har fått svake streker ved IKM (14 DPO)? Sist jeg var gravid skjekket jeg ikke før jeg var 20 DPO, og da var de så klart sterkere. Med første har jeg ikke ide om hvor langt jeg var på vei når jeg testet. Jeg har ikke flere tester nå, men har bestillt, så til uken skal jeg teste igjen (så sant ikke TR kommer). Anonymkode: 659ae...00b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 strek er strek. gratulerer Anonymkode: a99fe...4f0
TrineTrampoline Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Jeg fikk og svaaaaak strek veldig tidlig, og var gravid Den første svake streken kom ikke innen "tidsfristen", men ble oppdaget ei god stund etterpå når jeg gikk på badet og tilfeldigvis så på den
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Men jeg er så usikker på om det kan være skyggestrek? Hvordan ser man forskjell? Anonymkode: 659ae...00b
TrineTrampoline Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men jeg er så usikker på om det kan være skyggestrek? Hvordan ser man forskjell? Anonymkode: 659ae...00b Det kan jeg dessverre lite om, mener å ha hørt at skyggestrek er fargeløs. Men for min del var det ikke farge på de svake strekene mine, og som sagt var jeg gravid
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 Jeg legger ved bilde av testen. Man ser ikke så godt på bildet, men ser dere noe? Eller er jeg bare paranoid? Anonymkode: 2bc3c...c68
TrineTrampoline Skrevet 11. september 2016 #7 Skrevet 11. september 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger ved bilde av testen. Man ser ikke så godt på bildet, men ser dere noe? Eller er jeg bare paranoid? Anonymkode: 2bc3c...c68 Syns det var vanskelig å svare på denne..... Jeg så ting bedre på mine når de hadde tørket
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #8 Skrevet 11. september 2016 3 timer siden, TrineTrampoline skrev: Syns det var vanskelig å svare på denne..... Jeg så ting bedre på mine når de hadde tørket Ja, det kommer ganske dårlig frem på bildet :/ jeg får vel bare ta en ny om et par dager. Anonymkode: 2bc3c...c68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå