AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg har lite hårvekst på kroppen. Har hår på hodet riktignok, men skjeggvekst er bare å glemme. Hår på brystet, under armene og underlivet må barberes vekk, fordi det bare er noen hårtuster her og der. På armer og bein er det helt glatt. Mine kompiser har bra hårvekst og ser ut som menn, de aller fleste kan gro helskjegg hvis de vil, men nøyer seg med tredagers. Og de drar damer som bare det. Jeg føler meg som et lite barn i forhold og tør ikke ta initativ overfor damer når vi er på fest og sånn. Og siden mannen skal være den aktive, blir det altså ikke så mye aktivitet for meg på damefronten. Hårveksten har blitt et kjempekompleks for meg. Og jeg føler jeg er inne i en ond sirkel. Hva tenker dere om en 24-åring som er glattbarbert over hele kroppen. Uaktuelt? Anonymkode: 1fda3...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 11. september 2016 #2 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg tenker at en mann uten hår på kroppen er aktuelt. Jeg hadde ikke reagert negativt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #3 Del Skrevet 11. september 2016 Hår under armene å legger å lår bør du la gro, resten er greit at er glatt Anonymkode: 4955a...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #4 Del Skrevet 11. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hår under armene å legger å lår bør du la gro, resten er greit at er glatt Anonymkode: 4955a...ed2 Under armene (høyre) barberer jeg fordi det er fire, ja du leste riktig, fire hårstrå som gror. Litt flere på venstre side, men ikke mye Det ser veldig rart ut hvis de blir lange. Legger barberer jeg ikke, der er hårene såpass få og lyse at de ikke synes. Lårene er fri for hår, enten jeg vil eller ikke. Anonymkode: 1fda3...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lizard queen Skrevet 11. september 2016 #5 Del Skrevet 11. september 2016 Dealbreaker og dealbreaker, ting som tyder på lite testosteron er definitivt en turnoff for min del ja, og så lite hårvekst som du skisserer hadde blitt i overkant umaskulint for meg. Men du, ikke la hårveksten din hindre deg så jævlig. Komplekser er bare det. Og ja, du har en del huleboerbesatte kvinnfolk som meg rekende rundt, men du har også en god neve av dem som rynker på nesa av mye hårvekst, og så har du flertallet som rett og slett ikke synes det er så veldig viktig. Dessuten regner jeg med at du har på deg klær når du sjekker damer så det er ikke manglende hår på leggene som gjør at du ikke har draget, det er hodet ditt som ødelegger for deg. Hvordan ser resten av deg ut, forresten? Helheten er viktigere enn detaljene vet du. Pakk på deg litt muskler du og gi no litt faen i det manglende skjegget. De fleste barberer seg jo uansett, så sånn sett sparer du jo masse tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuckingFutz Skrevet 11. september 2016 #6 Del Skrevet 11. september 2016 Tja, hva tenker du om damer med normal hårvekst? Dvs damer som ikke barberer seg på bein, under armer og lar dusken gro? Å mangle kroppshår er naturlig for deg, men å ha kroppshår er naturlig for de fleste kvinner. Så hvis du kan akseptere kvinner slik de er, kan du sikkert øke sannsynligheten din for å finne en partner som kan akseptere deg slik du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #7 Del Skrevet 11. september 2016 Hvordan er kroppsbygningen din? Er du tynn og spinkel? Anonymkode: 8be15...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphyria Skrevet 11. september 2016 #8 Del Skrevet 11. september 2016 Eg tenker det er heilt fint, men det skal sies at eg misliker kroppshår da... Sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #9 Del Skrevet 11. september 2016 13 minutter siden, NuckingFutz skrev: Tja, hva tenker du om damer med normal hårvekst? Dvs damer som ikke barberer seg på bein, under armer og lar dusken gro? Å mangle kroppshår er naturlig for deg, men å ha kroppshår er naturlig for de fleste kvinner. Så hvis du kan akseptere kvinner slik de er, kan du sikkert øke sannsynligheten din for å finne en partner som kan akseptere deg slik du er. Det er forskjell på manglende hårvekst og for mye hårvekst, førstnevnte kan man ofte ikke gjøre noe med, mens sistnevnte innebærer at man kan gjør seg litt flid og barbere/vokse seg. Anonymkode: 50696...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuckingFutz Skrevet 11. september 2016 #10 Del Skrevet 11. september 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på manglende hårvekst og for mye hårvekst, førstnevnte kan man ofte ikke gjøre noe med, mens sistnevnte innebærer at man kan gjør seg litt flid og barbere/vokse seg. Anonymkode: 50696...5b4 Her nevnte jeg ikke kvinner med for mye hårvekst med ett ord. Jeg nevnte damer med normal hårvekst. Glattbarberte legger og armhuler er ikke naturlig tilstand hos kvinner, FYI. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 11. september 2016 #11 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg foretrekker mannfolk med lite hårvekst jeg.. Skjegg bare stikker jo :o neitakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Povel Skrevet 11. september 2016 #12 Del Skrevet 11. september 2016 Begynn i svømmeklubb og bli toppsvømmer, de barberer hele kroppen. Ikke hodet og underlivet nødvendigvis da men, men da har du noe å bortforklare det med viss du føler det er pinlig 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #13 Del Skrevet 11. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er kroppsbygningen din? Er du tynn og spinkel? Anonymkode: 8be15...c23 Jeg var tynn og spinkel, men har de siste årene trent mye styrke og er fornøyd med kroppsbygningen min i dag. Jeg har også vært inne å¨tanken om lite testosteron, men har fått dette sjekket hos legen som ikke finner noen unomrale verdier. Jeg har også helt vanlig mørk stemme og sexlyst. Anonymkode: 1fda3...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest steinbukk79 Skrevet 11. september 2016 #14 Del Skrevet 11. september 2016 Spoiler Har forsåvidt lignende hårvekst, dog litt mer, har en liten hårdott under hver arm, brystkassen er glatt da det ser pistrete ut med hår, jeg har asiatisk skjeggvekst, er glattbarbert i ansiktet av den grunn men er etnisk norsk, og nærmere 40 år, har ikke mye hår på legger å lår heller, men de er mørke å syns bedre enn lyse, nedentil er jeg glatt, da jeg foretrekker det best selv, har heller ikke fått noe negative tilbakemeldinger på det heller, det foretrekkes av flere kvinner da de ikke liker hår i maten de heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #15 Del Skrevet 11. september 2016 7 minutter siden, steinbukk79 skrev: Skjul innhold Har forsåvidt lignende hårvekst, dog litt mer, har en liten hårdott under hver arm, brystkassen er glatt da det ser pistrete ut med hår, jeg har asiatisk skjeggvekst, er glattbarbert i ansiktet av den grunn men er etnisk norsk, og nærmere 40 år, har ikke mye hår på legger å lår heller, men de er mørke å syns bedre enn lyse, nedentil er jeg glatt, da jeg foretrekker det best selv, har heller ikke fått noe negative tilbakemeldinger på det heller, det foretrekkes av flere kvinner da de ikke liker hår i maten de heller Jeg liker hårete underliv. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var tynn og spinkel, men har de siste årene trent mye styrke og er fornøyd med kroppsbygningen min i dag. Jeg har også vært inne å¨tanken om lite testosteron, men har fått dette sjekket hos legen som ikke finner noen unomrale verdier. Jeg har også helt vanlig mørk stemme og sexlyst. Anonymkode: 1fda3...fd6 Det er vel ofte en sammenheng med å være tynn og lite hår? Eller, har en mann lite hår er det oftere at han er av tynn benbygning, enn større. Synes ikke du skal barbere deg under armene. Det blir for feminint. Jeg liker egentlig hår på menn, men jeg ser jo at andre kvinner liker at menn barberer seg (grunnet meteroseksualiteten). Så tror ikke du trenger å engste deg Anonymkode: 8be15...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whoops Skrevet 11. september 2016 #16 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg tenker at 24 år er helt uaktuelt for meg, men at hårvekst ikke spiller noen rolle. Generelt synes jeg at menn bør beholde håret de har fra naturens side, og bare trimme, uansett om det er ingenting eller masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #17 Del Skrevet 11. september 2016 3 timer siden, NuckingFutz skrev: Tja, hva tenker du om damer med normal hårvekst? Dvs damer som ikke barberer seg på bein, under armer og lar dusken gro? Å mangle kroppshår er naturlig for deg, men å ha kroppshår er naturlig for de fleste kvinner. Så hvis du kan akseptere kvinner slik de er, kan du sikkert øke sannsynligheten din for å finne en partner som kan akseptere deg slik du er. Jeg har ingenting i mot hårvekst på kvinner, uansett hvor mye eller lite det måtte være. Det nok heller et problem for damer å være mer hårete enn mannen sin. Så der stiller jeg ganske dårlig. Anonymkode: 1fda3...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuckingFutz Skrevet 11. september 2016 #18 Del Skrevet 11. september 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingenting i mot hårvekst på kvinner, uansett hvor mye eller lite det måtte være. Det nok heller et problem for damer å være mer hårete enn mannen sin. Så der stiller jeg ganske dårlig. Anonymkode: 1fda3...fd6 Tviler jeg på. Det mest slitsomme på "behåringsfronten" for damer i parforhold er det evigvarende stresset med å måtte tekkes mannen med å stadig fjerne hår her og der for å fremstå som delikat og "feminin". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanokanin Skrevet 11. september 2016 #19 Del Skrevet 11. september 2016 6 timer siden, lizard queen skrev: Dealbreaker og dealbreaker, ting som tyder på lite testosteron er definitivt en turnoff for min del ja, og så lite hårvekst som du skisserer hadde blitt i overkant umaskulint for meg. Men du, ikke la hårveksten din hindre deg så jævlig. Komplekser er bare det. Og ja, du har en del huleboerbesatte kvinnfolk som meg rekende rundt, men du har også en god neve av dem som rynker på nesa av mye hårvekst, og så har du flertallet som rett og slett ikke synes det er så veldig viktig. Dessuten regner jeg med at du har på deg klær når du sjekker damer så det er ikke manglende hår på leggene som gjør at du ikke har draget, det er hodet ditt som ødelegger for deg. Hvordan ser resten av deg ut, forresten? Helheten er viktigere enn detaljene vet du. Pakk på deg litt muskler du og gi no litt faen i det manglende skjegget. De fleste barberer seg jo uansett, så sånn sett sparer du jo masse tid. Greit å være litt opplyst før du uttaler deg, lite hårvekst trenger ikke ha noe som helst med lite testosteron å gjøre. De som har mye kroppshår og mye skjegg er genetisk disponert for det, hvor hårveksten er sensitiv for testosteron, mens andre eksempelvis får mye akne. Bakdelen med å ha sterk skjeggvekst/mye kroppshår-gener, er at en blir skallet tidligere. Så, til TS, hvis du har fint hår, kan du i hvert fall være glad for at du får beholde det lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ispinne Skrevet 11. september 2016 #20 Del Skrevet 11. september 2016 Ikke noe dealbreaker for meg. Jeg er sammen med en mann med lite hårvekst på kroppen, og jeg har aldri egentlig tenkt over det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå