Gå til innhold

Føler meg ensom, selv om jeg prøver å være sosial

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. 

Jeg har siste tiden følt meg veldig ensom, jeg er med venner og prøver å få nye venner via arrangementer osv, men jeg føler meg bestandig alene. På flere av arrangementene jeg har vært på finner enkelte virkelig tonen og ser ut til å ha kommet veldig nære. Jeg har hatt nære venner tidligere, men vi har vokst fra hverandre med tiden.. Det er ikke det samme lengre. 

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men har noen tips til hva jeg kan gjøre bedre for å finne "den rette" venninnen? Jeg prøver, men det blir mer bekjentskap og ikke ekte vennskap føler jeg.

Anonymkode: 71537...a5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vær deg selv!

Anonymkode: 4fcc8...79c

Gjest Baremenneske
Skrevet

Ikke alltid så lett å finne noen med rett kjemi og som man liksom klarer stole ordentlig på.. Som man føler man kan si det meste til uten at de vil baksnakker deg eller "rette på deg"..-men som godtar deg akk sånn du er! Kan komme med litt råd, men ikke være "besserwisser"!  Eller som ikke lytter men stadig kun skal prate om sitt over hodet på deg...Kjent meg ensom mange ganger jeg også...Og det at jeg ble utfryst av "venninner" mange ganger i yngre dager har vel ikke akkurat gjort at jeg stoler ganske lett på folk heller! Men har også opplevd at "hun var det veldig lett å prate med!" Men...dessverre så har jeg ingen særlig gode tips her...Savner litt fler gode venninner men er nok blitt litt "kresen" også.. Føler jeg at folk ikke viser så mye interesse eller kun skal prate sitt hele tiden så gidder jeg ikke sees så ofte..-da får jeg liksom mer "energi" av være alene og drive med mitt..  Bor også litt langt unna noe by så er også litt begrenset for hva som er mulig å delta/være med på.. (skal jo helst være litt intr i ting man starter på også..) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...