Gå til innhold

Plastbokser med innhold - håndbagasje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som kan hjelpe?

Jeg har to plastbokser (matbokser) med innhold (proteinpulver), får jeg disse med meg gjennom sikkerhetskontrollen når jeg skal fly i morgen, eller må jeg gjøre det på en annen måte?

Tusen takk!

Anonymkode: ccae4...e48

Videoannonse
Annonse
Gjest morhjertegod
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Noen som kan hjelpe?

Jeg har to plastbokser (matbokser) med innhold (proteinpulver), får jeg disse med meg gjennom sikkerhetskontrollen når jeg skal fly i morgen, eller må jeg gjøre det på en annen måte?

Tusen takk!

Er det ikke flytende du ikke kan ha med? Jeg hadde morsmelkerstatningspulver med meg i allefall i håndbagasjen da jeg fløy med småbarn. Tror ikke dette skal være noe problem.

Endret av morhjertegod
Skrevet

Jo, tror ikke proteinpulveret i seg selv er noe problem, bare usikker på boksene... De kaster jo tomme flasker, så blir så usikker...

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, tror ikke proteinpulveret i seg selv er noe problem, bare usikker på boksene... De kaster jo tomme flasker, så blir så usikker...

Det der er et tvilsomt produkt. Skal du ha det med så må du som et minimum ha det i orginalembalasjen. Hvem du treffer på i sikkerhetskontrollen er avgjørende for om du får det med eller ikke, vil jeg tro. 

Anonymkode: 64fda...c81

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er et tvilsomt produkt. Skal du ha det med så må du som et minimum ha det i orginalembalasjen. Hvem du treffer på i sikkerhetskontrollen er avgjørende for om du får det med eller ikke, vil jeg tro. 

Anonymkode: 64fda...c81

http://www.gardermoen.no/flyplassen/praktisk-informasjon/vskeforbud-taxfreevarer-barnemat-og-flytende-medisiner/

http://www.luftfartstilsynet.no/avdelinger/Security/V%C3%A6skeforbud_taxfreevarer_barnemat_og_flytende_medisiner

Proteinpulver er her listet som ok, så regner med at det skal være i orden..

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tomme flasker har man lov å ha med. 

Anonymkode: b3e15...624

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...