AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Hei! Noen som kan hjelpe? Jeg har to plastbokser (matbokser) med innhold (proteinpulver), får jeg disse med meg gjennom sikkerhetskontrollen når jeg skal fly i morgen, eller må jeg gjøre det på en annen måte? Tusen takk! Anonymkode: ccae4...e48
Gjest morhjertegod Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Noen som kan hjelpe? Jeg har to plastbokser (matbokser) med innhold (proteinpulver), får jeg disse med meg gjennom sikkerhetskontrollen når jeg skal fly i morgen, eller må jeg gjøre det på en annen måte? Tusen takk! Anonymkode: ccae4...e48 Er det ikke flytende du ikke kan ha med? Jeg hadde morsmelkerstatningspulver med meg i allefall i håndbagasjen da jeg fløy med småbarn. Tror ikke dette skal være noe problem. Endret 11. september 2016 av morhjertegod
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Jo, tror ikke proteinpulveret i seg selv er noe problem, bare usikker på boksene... De kaster jo tomme flasker, så blir så usikker... Anonymkode: ccae4...e48
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, tror ikke proteinpulveret i seg selv er noe problem, bare usikker på boksene... De kaster jo tomme flasker, så blir så usikker... Anonymkode: ccae4...e48 Det der er et tvilsomt produkt. Skal du ha det med så må du som et minimum ha det i orginalembalasjen. Hvem du treffer på i sikkerhetskontrollen er avgjørende for om du får det med eller ikke, vil jeg tro. Anonymkode: 64fda...c81
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der er et tvilsomt produkt. Skal du ha det med så må du som et minimum ha det i orginalembalasjen. Hvem du treffer på i sikkerhetskontrollen er avgjørende for om du får det med eller ikke, vil jeg tro. Anonymkode: 64fda...c81 http://www.gardermoen.no/flyplassen/praktisk-informasjon/vskeforbud-taxfreevarer-barnemat-og-flytende-medisiner/ http://www.luftfartstilsynet.no/avdelinger/Security/V%C3%A6skeforbud_taxfreevarer_barnemat_og_flytende_medisiner Proteinpulver er her listet som ok, så regner med at det skal være i orden.. Anonymkode: ccae4...e48
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, tror ikke proteinpulveret i seg selv er noe problem, bare usikker på boksene... De kaster jo tomme flasker, så blir så usikker... Anonymkode: ccae4...e48 Tomme flasker har man lov å ha med. Anonymkode: b3e15...624 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå