SiljeMarieK92 Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Hei og god søndag! Et litt merkelig spørsmål, men har dere noen tanker om hvilke raser hunden min kan være blanding av? Hunden min er blandingshund, men jeg har aldri fått et ordentlig svar på hva han er blanding av. På papirene står det at han er en miniatyr pekingeser, men han har ikke like kort snute som pekingesere og han har en mer spinkel kropp enn pekingesere. Får ofte spørsmål om han er valp og av rasen tibetansk spaniel. Han veier ca 4 kg og er nå 6 år. Han har nok veldig mye pekingeser i seg, men kanskje litt tibetansk spaniel og. Fabian er uansett en god blanding
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Noen oppdrettere kjører med kort.. Eller "butt" snute slik som dette. Men jeg er enig i at han er litt slankere enn typiske pekingesere. Kanskje litt pomeranier? Eller kanskje tibbe? Har sett en pekingeser med butt snute slik som dette, men den hadde så mye pels at jeg ikke så potene. Kan være at de avler med lengere og slankere poter. Litt vanskelig å se når det blir så veldig my pels Anonymkode: 55eac...4f7
Tabris Skrevet 12. september 2016 #4 Skrevet 12. september 2016 Synes nesten det ser ut som en renraset tibbe, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå