Betina Skrevet 11. september 2016 #1 Skrevet 11. september 2016 Er det noen her som har giftet seg og kun hatt rundt 15-20 gjester? Hvordan ble det? Av forskjellige grunner skal vi kun ha forlovere og nærmeste familie..
heiheihei Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Jeg har ikke prøvd det selv, men jeg ser ingen grunn til at det ikke skal være ålreit. Da har dere jo bare større mulighet til å se og snakke med alle gjestene og så lenge de viktigste er der så er det ingen grunn til at det ikke skal bli en fin feiring
Lofilteret Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Om jeg noen gang skulle gifte meg (igjen) så ville det blitt sånn. Eventuelt enda mindre. Go for it! 1
Betina Skrevet 11. september 2016 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2016 Takk for svar Tror det kan bli veldig koselig og intimt, og ikke minst en god fest ut av det. Håper iallefall det
ToveM Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Feiret bryllup hjemme hos mine foreldre. Husker ikke akkurat hvor mange vi var men passerte nok ikke 20. Kun foreldre, søsken med følge besteforeldre som var i stand til å komme. Hadde gjort akkuat det samme i dag.
Amarone Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 Min søster gjorde dette. Bare foreldre (ingen gjenlevende besteforeldre), søsken med partnere og barn, samt forlovere. Middag på restaurant i chambre séparée, kaffe og bryllupskaker hjemme hos en slektning. Veldig koselig.
Betina Skrevet 11. september 2016 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2016 Igjen takk for svar! Vi skal ha festen på et hotell i en aldeles nydelig sal! Heldigvis er den ikke av de største slik at det ikke vil se så tomt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå