Gå til innhold

Dere uten lashextensions ser grusomme ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lashextensions gir vippene dine et løft som ingen mascara kan klare, og du får et intenst blikk, øynene virker større og du blir penere.
Dere som har naturlige vipper ser grusomme ut i forhold.
Jeg må bare anbefale lashextensions.
PS! Fake lashes pålimt med glu er ikke ok, de faller av og det er LITE flaut!

Anonymkode: f8705...8d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite flaut å måtte ha falske øyevipper for å føle seg vel. Jeg har funnet en bomb maskara som gjør jobben, og orker ikke å se ut som et rådyr i frontlys og betale flere tusen for det.

Anonymkode: 9eaec...1de

• Liker 49
Skrevet

Selger du også disse lakseekstensionene, TS?

Anonymkode: db5f4...906

• Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lashextensions gir vippene dine et løft som ingen mascara kan klare, og du får et intenst blikk, øynene virker større og du blir penere.

Er du i gang igjen...

Anonymkode: 6b3a8...708

• Liker 24
Skrevet

Litt drøyt å si at folk uten lashextentions ser grusomme ut. Jeg syns og lashextentipns er fint men an er ikke stygg uten fordet

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg burde kanskje begynt med det, så hadde jeg spart noen penger på det til meg selv :) Men vanskelig å sette på selv, bør settes på av andre og som er proffe... Koster litt, men vel verdt investeringen.

Kan svømme i basseng uten  å være redd for at mascaraen renner. 
Skulle ønske jeg visste om dette da jeg var tenåring.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg burde kanskje begynt med det, så hadde jeg spart noen penger på det til meg selv :) Men vanskelig å sette på selv, bør settes på av andre og som er proffe... Koster litt, men vel verdt investeringen.

Kan svømme i basseng uten  å være redd for at mascaraen renner. 
Skulle ønske jeg visste om dette da jeg var tenåring.

Hei, og takk for svar! :)

Jeg limte inn det innlegget som du siterte.

Ja, det er kanskje ikke så rart at man kan svømme med disse, ettersom det er lakseekstensioner... :a034:  :fnise:

• Liker 14
Skrevet

Nå skal jeg ødelegge TS' dag. Jeg bruker ikke mascara en gang. And I feel fine.

Anonymkode: 5c5b3...a12

• Liker 32
Skrevet

Og så meg som ikke bruker sminke engang!!

Takk for info, visste ikke at jeg så fæl ut en gan, flaks at jeg allerede er gift. Det er tydeligvis mannen min det er mest synd på, som tross alt må være gift med en som ser grusom ut!

Anonymkode: 66eff...3ed

• Liker 9
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Og så meg som ikke bruker sminke engang!!

Takk for info, visste ikke at jeg så fæl ut en gan, flaks at jeg allerede er gift. Det er tydeligvis mannen min det er mest synd på, som tross alt må være gift med en som ser grusom ut!

Anonymkode: 66eff...3ed

Alle vet jo at det er fritt frem å se ut som et takras straks vi er gift :fnise: men vi kan jo trøste oss med at mennene våre ikke trenger løpe i skrekk når vi tar av maska på kvelden og ser ut som stygge Troll. :tongue:

• Liker 4
Skrevet

Klarer meg fint uten disse gitt

Relatert bilde

• Liker 22
Skrevet

Det som må være grusomt er å ha et så dårlig selvbilde at man må ha lashextensions på for å ikke føle seg grusom, og i tillegg kalle de uten for grusomme. Det må være grusomt å ha et sånt selvbilde og et så forvridd syn på skjønnhet generelt. Jeg får lyst til å ønske deg god bedring.

Skrevet

Jeg har ikke dårlig selvbilde, det har alltid vært bra, og ble enda bedre nå når jeg har perfekte vipper. Du velger selv hvor lange og dramatiske de skal være, jeg har valgt noen som ser naturlige ut, men fyldige og lange med fin bøy... 

Jeg er i alle fall kjempefornøyd!

Og jeg slipper å bruke mascara, og jeg slilpper å være redd for at mannen min skal se hvor grusom jeg ser ut uten sminke, for vippene mine er jo hele tiden perfekte :)
og jeg har perfekt hud, for jeg bruker dermaroller - huden er glatt som en babyrumpe :)

I tillegg bruker jeg spraytan - så jeg har en fin glød i huden. 
Av og til når jeg skal på fest pleier jeg å bytte ut kontaktlinsene med noen intenst blå - da får jeg et ekstra hot blikk :) Jeg har naturlige blå øyne da, men de er enda finere med linser på, så jeg vurderer å bruke de blå daglig.

Jeg må forøvrig nevne leppene mine - som også er perfekte nå. De har alltid hatt fin form og vært fyldige, jeg har veldig hvite, rette tenner naturlig (drikker ikke kaffe!) - 

men jeg har også begynt med fillere - jeg har vært heldig, så det ser naturlig ut... Jeg har sett uheldige resultat og...

så her skal jeg være forsiktig og ikke si at dere ser grusomme ut uten fillere i leppene hehe :D

For det kan gå andre veien og. Men med meg har det bare blitt enda bedre :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha!! Etter min mening er det omvendt. Lashextensions ser fake og latterlig ut. Dessverre er det mange som lar seg påvirke til å tro at de ikke er bra nok som de er, og at de trenger slikt dill for å bli bra nok. Måten du sender ditt budskap på her Ts, det er ikke ok. Litt refleksjon rundt dette kunne være på sin plass før du sender ut slike signaler. 

Anonymkode: bf014...578

• Liker 10
Skrevet

Don't feed the troll

Anonymkode: 108bb...2ff

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

men mener du ikke å skrive at det IKKE er lite flaut? 

Anonymkode: 7cc8e...ad7

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke dårlig selvbilde, det har alltid vært bra, og ble enda bedre nå når jeg har perfekte vipper. Du velger selv hvor lange og dramatiske de skal være, jeg har valgt noen som ser naturlige ut, men fyldige og lange med fin bøy... 

Jeg er i alle fall kjempefornøyd!

Og jeg slipper å bruke mascara, og jeg slilpper å være redd for at mannen min skal se hvor grusom jeg ser ut uten sminke, for vippene mine er jo hele tiden perfekte :)

Er vel heldige vi som ikke ser grusomme ut uten sminke eller extensions da :) men du får selvsagt gjøre hva du vil for å dekke over dine grusomheter. 

• Liker 6
Skrevet

Men hva med sånne som meg, som har naturlig fulle og lange øyevipper? Da vil jo lashexstension se rart og unaturlig ut. Jeg har aldri hatt behov for det, fordi jeg har så fyldige og lange øyevipper fra før av :) 

Anonymkode: 368ed...332

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...