Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet
Et øyeblikk siden, debatant skrev:

Han fullførte ikke studiet sitt

Du skrev at han strøk. Det gjorde han ikke.

Det og slutte med noe er ikke det samme som å stryke. Darwin fikk gode karakterer i teologieksamen han tok i 1831. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaret er enkelt: Science.

Skrevet

19 minutter siden, Mmmwhatever skrev:

Svaret er enkelt: Science.

Nå er vitenskap en metode som ALDRI har underbygget evolusjon. Vitenskapen har i motsetning blitt brukt til å avsløre den ene falske evolusjonistiske forklaringen etter den andre.

Skrevet
36 minutter siden, debatant skrev:

Nå er vitenskap en metode som ALDRI har underbygget evolusjon. Vitenskapen har i motsetning blitt brukt til å avsløre den ene falske evolusjonistiske forklaringen etter den andre.

som sagt, jeg etterlyser kilder ? venter i spenning på disse vitenskapelige artikklene som motbeviser evolusjonen. 

Anonymkode: d3228...ddd

• Liker 1
Skrevet (endret)
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

som sagt, jeg etterlyser kilder ? venter i spenning på disse vitenskapelige artikklene som motbeviser evolusjonen. 

Anonymkode: d3228...ddd

Som en AB er det umulig å ha en intelligent debatt med deg. Men jeg synes Piltdown mannen er det festligste eksempelet på evolusjon. Sågar en ekte apemann. Litt menneske og litt ape som er forsøkt å bli presentert som ett mellomledd. Det fines tonnevis av skriverier om svindelen på nettet, om du er interessert da........

Problemet er at det kommer fortløpende svindlerier som underbygger evolusjon. Da det er storindustri i å produsere vås som underbygge evolusjonsteorien.

Vår egen Ida av Hurum er Norges bidrag i så måte.

Endret av debatant
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet
27 minutter siden, debatant skrev:

Som en AB er det umulig å ha en intelligent debatt med deg.

Det at du ikke ser ironien i det du skrev der er utrolig. Vel nei det er ikke utrolig det er forventet.

Skrevet
1 time siden, debatant skrev:

1) Feil

2) At man opp gjennom tidene har hatt ulike teorier om hvordan livet og mennesket har oppstått, som har blitt tilbakevist, er ikke noe argument mot evolusjon. Det er bare et argument for vitenskapen. 

• Liker 2
Skrevet
59 minutter siden, debatant skrev:

Som en AB er det umulig å ha en intelligent debatt med deg. Men jeg synes Piltdown mannen er det festligste eksempelet på evolusjon. Sågar en ekte apemann. Litt menneske og litt ape som er forsøkt å bli presentert som ett mellomledd. Det fines tonnevis av skriverier om svindelen på nettet, om du er interessert da........

Problemet er at det kommer fortløpende svindlerier som underbygger evolusjon. Da det er storindustri i å produsere vås som underbygge evolusjonsteorien.

Hvordan kan du sidestille Piltdown-mannen med seriøs forskning? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mmmwhatever skrev:

1) Feil

2) At man opp gjennom tidene har hatt ulike teorier om hvordan livet og mennesket har oppstått, som har blitt tilbakevist, er ikke noe argument mot evolusjon. Det er bare et argument for vitenskapen. 

Vitenskap er en metode som aldri har vært omstridt. Vitenskap har igjen ting med evolusjon å gjøre.

Skrevet (endret)
1 time siden, Mmmwhatever skrev:

Hvordan kan du sidestille Piltdown-mannen med seriøs forskning? 

Seriøs forskning avslører evo våset fortløpende.

Endret av debatant
  • Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, debatant skrev:

Vitenskap er en metode som aldri har vært omstridt. Vitenskap har igjen ting med evolusjon å gjøre. 

Lol du aner ikke hva du snakker om.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, debatant skrev:

Seris forskning avslører evo våset fortløpende.

Ditto. 😂

• Liker 1
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Mmmwhatever skrev:

Vitenskapen har med  teste, eksperimentere, repetere hypoteser med. Evo. teorien stryker fortløpende som nye oppdagelser gjørs. I dag er det en håndfull omstridte eksempler på evolusjonen, som bare venter på å bli avslørt.

Hva er så morsomt?

Endret av debatant
  • Liker 1
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Dette er hvordan religiøse hjerne fungerer ( vel historien er ikke alltid god ) 

tumblr_m2p2uzxenq1rtmjrxo1_500.gif

Skrevet
42 minutter siden, Mmmwhatever skrev:

Sa du virkelig lol..... Oh my 

Anonymkode: 5f918...a56

• Liker 1
Skrevet

image.jpeg

Skrevet
25 minutter siden, debatant skrev:

Vitenskapen har med  teste, eksperimentere, repetere hypoteser med. Evo. teorien stryker fortløpende som nye oppdagelser gjørs. I dag er det en håndfull omstridte eksempler på evolusjonen, som bare venter på å bli avslørt.

Hva er så morsomt?

Det du skriver stemmer ikke. Det er egentlig umulig å diskutere evolusjon med noen som mangler grunnleggende kunnskap om hva dette handler om, evt er et troll. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, debatant skrev:

Sånn. Ikke AB. Du har fortsatt ikke gitt meg kilder, da mener jeg linker til seriøse vitenskapelig artikler som motbeviser evolusjon. 

44 minutter siden, debatant skrev:

Seris forskning avslører evo våset fortløpende.

Dette argumentet har du kommet med et flertall av ganger. Likevel klarer du ikke å fremlegge en eneste slik artikkel. Det å be meg Google konspirasjonsteorier er ikke å framlegge kilder. Jeg regner med at hvis du har tatt en noe videre utdannelse etter VGS at du er kjent med konseptet referanser og kilder - Google it! Er ikke godkjent som kilder. 

• Liker 1
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

image.jpeg

Jesus-Facepalm.jpg

Skrevet
23 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev:

Dette er hvordan religiøse hjerne fungerer ( vel historien er ikke alltid god ) 

tumblr_m2p2uzxenq1rtmjrxo1_500.gif

så du er tom for argumenter. forståelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...