Gå til innhold

Når man ikke kan få barn, kjøper man som regel en hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange som sliter med å få barn. Mange kjøper seg hund. Hunder er jo menneskes beste venn, og jeg liker hunder jeg også. Men jeg vet ikke om jeg hadde kjøpt en hund om jeg ikke kunne fått barn. Hva tenker dere? 

Anonymkode: b536e...f44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herrejemini. Fordi  Ts antar at hunder er en erstatning, second best for de som ikke kan få barn , gjør det ikke mere sant!

Jeg driter i hvorfor , drivkraften i at folk vil ha hund, så lenge de gir hunden et optimalt liv, nok morsjon, stimuli, sosialisering , tannstell etc.     Jeg ikke så trang i topplokket at jeg tror hund liksom er second best eller annet fjas. Jeg går heller ikke rundt å fabulerer om hvorfor folk vil ha barn. Det er som det er.

Anonymkode: be324...759

• Liker 3
Skrevet

Neh. Jeg liker hunder bedre enn barn, aldri i verden om jeg ville hatt sistnevnte.

Anonymkode: d7534...c97

• Liker 6
Skrevet

Er hund erstatning for barn? Alle jeg kjenner som har hund har også barn. Man skal uansett kun kjøpe hund dersom man ønsker hund, ikke som erstatning

Anonymkode: d2da1...798

• Liker 4
Skrevet

Seriøst? Regner med at du ikke er seriøs

Om man ikke kan få barn så er det en så stor sorg at en hund ikke løser problemet. Og skal man skaffe seg en hund så skal man ønske seg en hund, Det er ikke bare å bytte ut et menneskebarn med en hund. En hund krever mye og den krever også andre ting enn et menneske. Man skal ønske seg en hund om man går til innkjøp av en, akkurat som man skal ønske seg et barn før man lager et, ikke bare gjør det fordi samfunnet sier man skal.

Anonymkode: 0a6e5...7fe

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neh. Jeg liker hunder bedre enn barn, aldri i verden om jeg ville hatt sistnevnte.

:rolleyes:

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som sliter med å få barn. Mange kjøper seg hund. Hunder er jo menneskes beste venn, og jeg liker hunder jeg også. Men jeg vet ikke om jeg hadde kjøpt en hund om jeg ikke kunne fått barn. Hva tenker dere? 

Jeg kjenner ett par som ikke kan få barn. De har ingen hund, og har levd sammen i mange nok år til at jeg ikke tror de kommer til å kjøpe en hund.

Anonymkode: 86cf1...ece

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg hater barn. Ekle og snørrete,fysj. 

Anonymkode: 7060c...c57

Skrevet

Altså, jeg sliter med å få barn, har ikke gitt opp enda, men det er slett ikke sikkert det skjer noen gang. Uansett, hunden var her før vi i det hele tatt begynte å prøve, og er overhodet ikke noen erstattning. Den er en hund, som gir meg mye gleder, selskap og mosjon, men den er på ingen måte en erstattning for barn!

Anonymkode: 62e5d...a0e

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada, også behandler de hunden som en baby, lar den ligge isenga, snakker babyspråk til den og skjemmer den bort.
Men så plutselig får de barn, og hunden blir rasende sjalu og vil skade babyen!
Faktisk ble hunden så sint at de måtte rett og slett omplassere hunden til oss...

og etter den gang så tåler ikke hunden å se barn! Man må faktisk minst være 20 før han godtar deg som voksen, 

ser han deg som et barn, så knurrer han og vil helst angripe! 

Anonymkode: 19a39...55c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...