AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Hei, jeg er en gutt på 17 år og vil si at jeg og kjæresten har et bra sexliv, helt til i det siste. De siste ukene har jeg begynt å komme alt for fort. Kjæresten er 18 hvis noen lurte. Iallefall vi starter med forspill hvor hun funker meg og jeg fingrer hun til hun kommer, så begynner vi med penetreringen etterpå. Vil si at forspillet kanskje varer i 10-20 min (Og da runker hun meg nesten hele tiden).Men når det er ferdig og vi skal begynne å penetrere så kommer jeg liksom etter 20 SEKUNDER!!!!!! Jeg begynner å bli drit lei alt av å komme så tidlig..... Har prøvd start og stopp men får ikke den til å funke liksom. Vi har snakket om temaet og hun syns det er bra ar jeg kommer fort men begynner å bli lei av det også. Som nevnt tidligere så skjedde ikke dette før, det bare begynte sånn plutselig for 3 uker siden og skjer fortsatt dessverre... Og nei salver eller krem var ikke hun noe interessert i å prøve, så det er ikke et valg. Trenger sårt hjelp hilsen en irritert og litt deppa 17 åring som tror noe er feil med Jr. Hahah Anonymkode: 4b364...3ec
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er en gutt på 17 år og vil si at jeg og kjæresten har et bra sexliv, helt til i det siste. De siste ukene har jeg begynt å komme alt for fort. Kjæresten er 18 hvis noen lurte. Iallefall vi starter med forspill hvor hun funker meg og jeg fingrer hun til hun kommer, så begynner vi med penetreringen etterpå. Vil si at forspillet kanskje varer i 10-20 min (Og da runker hun meg nesten hele tiden).Men når det er ferdig og vi skal begynne å penetrere så kommer jeg liksom etter 20 SEKUNDER!!!!!! Jeg begynner å bli drit lei alt av å komme så tidlig..... Har prøvd start og stopp men får ikke den til å funke liksom. Vi har snakket om temaet og hun syns det er bra ar jeg kommer fort men begynner å bli lei av det også. Som nevnt tidligere så skjedde ikke dette før, det bare begynte sånn plutselig for 3 uker siden og skjer fortsatt dessverre... Og nei salver eller krem var ikke hun noe interessert i å prøve, så det er ikke et valg. Trenger sårt hjelp hilsen en irritert og litt deppa 17 åring som tror noe er feil med Jr. Hahah Anonymkode: 4b364...3ec Hun runker** ikke funker meg beklager skrivefeil Anonymkode: 4b364...3ec
Sphere Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Menn kommer ofte raskere enn kvinner, men det kan balanseres ved at fokuset under forspillet blir på henne. Ikke rart du føler du kommer raskt under akten om hun runker deg konstant i 10-20 minutter før penetrering. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Hun bør ikke runke deg under hele forspillet. Prøv å kun fokusere på henne og la junior være i fred før dere begynner selve samleiet. Anonymkode: 51875...487 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå