Gå til innhold

Har ikke psykologer taushetsplikt??? Eller.....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maia Karoline

Jeg tror jeg ikke tør å si ifra til kontroll ett eller annet og sånn. Eller til noen andre. Jeg hadde så strore vanskeligheter med å si ifra til moren min at jeg ikke liker at hun gjør dette mot meg. Men jeg tør ikke å si ifra til noen andre. Dette vetr også psykologen min så da kan hun liksom gjøre hva hun vil. Jeg tør til og med å ikke si meningen min. Det er så vanskelig. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg så mindreverdir og sveket når mennesker som liksom skal støtte meg gjør meg enda mere vondt.

Jeg har sagt ifra til moren min at jeg ikke liker hun gjør dette mot meg mange ganger, men hun tenker bare på sine behov og later som om jeg er en ting som hun kan gjøre akkurat som hun vil med. Også sier hun at hun er lei seg og lover meg ikke å gjøre det igjen, men så gjør hun det mange ganger etterpå allikevell. Jeg stoler ikke på moren min. Jeg stoler ikke på noen. Jeg blir liksom bare sviktet jeg. Sviktet av både psykologen min og moren min.

Men jeg tror jeg ikke tør å si ifra til noen ang. at psykologen min har snakket med moren min uten at jeg har lyst. Det er det som er mitt største problem. Å si ifra. Og da er jeg redd jeg mister både psykologen og moren min. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra! Ikke la deg tråkke på!

Det er helt fullstendig galt at psykologen din skal avsløre noe som helst om det som skjer med deg, og jeg synes du bør ta det opp både med diin mor og psykologen. Vurder anmeldelse, for dette er faktisk ikke lov!  

Føler med deg,- det høres ikke det grann hyggelig ut. Håper du får ordnet opp i ting :)

:trøste:

:klem:

Helt enig med Diva! Dette må du ikke godta! Jeg er også redd for å si ifra om ting, så jeg forstår deg. Men,det er viktig at du sier ifra på en eller annen måte her, for dette er slettes ikke greit. Jeg ville kanskje ha skrevet et brev og sendt i posten, snakket med fastlegen eller noe så jeg slapp å konfrontere direkte...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykologer har taushetsplikt, men mulig han er interessert i å høre din mors mening, uten din tillatelse, men da hadde jeg byttet psykolog var jeg deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...