Gjest gjest1 Skrevet 16. november 2004 #1 Skrevet 16. november 2004 Skal alle på bryllupsreise? Vi har ikkje budsjettert noko reise enno, men trur vi har litt lyst å komme oss litt bort etter bryllupet i alle fall. Vi har ingen spesielle ønsker når det gjeld reisemål. Eg det nokon som har tips til rimelige turar eller alternative bryllupsreiser?
Gjest gjest 0 Skrevet 16. november 2004 #2 Skrevet 16. november 2004 Sydenturer! Det er billig og like fint som alt annet. Bare pass på å komme til en rolig øy/område. Det finnes massevis av dette i hellas! Apollo har iallefall veldig mange fine reisemål. Pam
Gjest gjest1 Skrevet 16. november 2004 #3 Skrevet 16. november 2004 Er det billig å reise til syden...?
Gjest Betty Boop Skrevet 16. november 2004 #5 Skrevet 16. november 2004 Prøv www.solfaktor.com. Der er det lett å søke etter ferier etter ulike kriterier: pris, avstand strand osv. Du kan også f.eks. skrive inn Syden som reisemål hvis du vet du vil reise et sted som er varmt, men du ikke vet hvilket land.
Gjest gjest 0 Skrevet 16. november 2004 #7 Skrevet 16. november 2004 ja du får jo en ukes reise til 2000 kr per pers.. men det spørs jo selvfølglig hvor mye is man har i magen da. jo lengre man venter jo billigere blir det.... det er også billig å reise til new york, asia osv for tiden. hvor mye har dere tenkt til å bruke? Pam
Arkana Skrevet 16. november 2004 #8 Skrevet 16. november 2004 Det finnes nok av billige charterturer, uten at man trenger reise til kjedelige Hellas eller kanariøyene. En tur til Egypt for eksempel trenger ikke koste mer enn et par tusen per pers.
Gjest gjest1 Skrevet 16. november 2004 #9 Skrevet 16. november 2004 hvor mye har dere tenkt til å bruke? Pam Det veit vi ikkje enno... Kan dette stemme? At det kostar i underkant av 500 kr å reise til Gran Canaria??
lene24 Skrevet 16. november 2004 #10 Skrevet 16. november 2004 Vi har heller ikke planlagt å bruke en formue på brylupsreisen, det viktigste er vel at en kommer seg litt bort og slapper av i hverandres selskap? Vi har tidligere feriert i Europa, og vært på såkalte syden turer sammen, vært i Hellas, og storkoste oss!!!!!! Synes det er et veldig vakkert land, med mye å se og gjøre på.... Frister litt med Italia eller Kroatia nå, og bruker muligens feriepenger til en bryllupsreise....2 uker i Hellas med lommepenger trenger jo ikke være så dyrt da...10.000?
Gjest Betty Boop Skrevet 16. november 2004 #11 Skrevet 16. november 2004 Kan dette stemme? At det kostar i underkant av 500 kr å reise til Gran Canaria?? Sjekk avreiseflyplass...København...
Gjest gjest1 Skrevet 16. november 2004 #12 Skrevet 16. november 2004 Sjekk avreiseflyplass...København... Eg såg det, men det var da råbillig likevel då... Trur nok kanskje vi skal greie å ordne oss ei bryllupsreise etterkvart eg... :-)
Gjest maki.... Skrevet 16. november 2004 #13 Skrevet 16. november 2004 Eg såg det, men det var da råbillig likevel då... Trur nok kanskje vi skal greie å ordne oss ei bryllupsreise etterkvart eg... :-) Vi prøve å bestille den reisen, men fikk bedskjed om at det var en feil. Vi prøve å bestille en annen billig reise til samme og samme dag men da sa dem at det ikke var flere ledige turer.
Cathie Skrevet 16. november 2004 #14 Skrevet 16. november 2004 sjekk nøye ut såkallte supertilbud, har hørt en del skrekkeksempler på at folk som har reist sammen plutselig har mått bo hver for seg sammen med andre og sånn fordi det er så billig.. du må nok opp i over 3000pr pers hvis du ikke skal reise uspesifisert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå