Heralita123 Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Vi kjøpte nye rammemadrasser i dag, fra jysk b20+.Mannen satte de ut til lufting mens jeg la minste, og når jeg kom opp etter ca 45 minutter så jeg det regnet ute. Madrassene var gjennomvåte.Jeg er gravid, og det er meningen baby skal sove med oss i de nye madrassene ( i en sånn madrass laget for samsoving). Men uansett om vi får tørket dem er det vel fare for mugg og slikt nå? Jeg vil ikke ta noen risiko med tanke på baby.. Hva skal jeg eventuelt gjøre for å tørke dem? Mener å ha lest at den indre kjernen i slike madrasser holder på vann, slik at det man ikke kan få tørket de uansett
Heralita123 Skrevet 10. september 2016 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2016 Skjedde noe rart med skrifta.. håper det er forståelig allikevel..
Amberleaf Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 Har du tilgang på en luftavfukter så er det utrolig effektivt. Sett madrassene på et lite rom, pass på at lufteluker, vindu osv er lukket. Da vil jeg tro det går an å få de tørre før det blir mugg i de.
Heralita123 Skrevet 10. september 2016 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2016 Nei.. Har ikke tilgang på det dessverre. Med hårføner og varmeovn er utsiden mye tørrere.. men når jeg stikker fingrene inn mellom fjærene og når "kjernen", kjennes den fuktig ut. Og den er vel umulig å klare å tørke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå