heiheihei Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Jeg skal fri til kjæresten min, men sliter med å finne en ring jeg kan fri med. Hvordan bør ringen se ut når den er til en mann? Og hvor får man kjøpt slike ringer? De fleste selger jo nesten bare smykker til damer. Blir veldig glad for hjelp. Jeg skal ikke fri før i oktober, men jeg stresser litt på at jeg ikke finner noen ring.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #2 Skrevet 11. september 2016 Det er vanligst med en giftering, dvs glatt gullring, men finnes jo andre metaller også hvis man ønsker det. Gult gull er tradisjonelt og safe, men også det jeg synes er finest. Anonymkode: d02d0...f81
Athene Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 Dra og kjøp ringer sammen etter frieriet Både kvinner og menn liker å selv velge hva de vil gå med hver dag. Da kan dere også diskutere om dere bruker gifteringene som forlovelsesring, eller har egne forlovelsesringer.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 Jeg syns Alexander-ringene til menn er flotte! Bare å Google så ser du sikkert hvor de selges i nærheten av deg hvis du vil sjekke dem ut☺️ Anonymkode: 3394b...ab4
heiheihei Skrevet 12. september 2016 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns Alexander-ringene til menn er flotte! Bare å Google så ser du sikkert hvor de selges i nærheten av deg hvis du vil sjekke dem ut☺️ Anonymkode: 3394b...ab4 Tusen takk jeg søkte dem opp og de så veldig fine ut. Skal gå innom de butikkene som trolig skal selge dem og se om jeg finner noe bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå