Gå til innhold

Vet du hvor jeg finner denne melodien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lett overalt, uten hell. Er det noen som vet hvor jeg finner "Å Vestland, Vestland" som instrumenralversjon? Det går for det samme om det er strykere eller piano eller andre instrumenter som er brukt.

Anonymkode: 84aeb...f6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke sikkert det finnes? Kanskje du får leie inn musikere, da?

Anonymkode: 1a102...77b

Skrevet

Hvis jeg betaler for at den skal spilles inn, har du noen formening om dette stykket egner seg best på fiolin, fløyte eller piano?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg betaler for at den skal spilles inn, har du noen formening om dette stykket egner seg best på fiolin, fløyte eller piano?

Hva om du kontakter de som spilte inn sangen sammen med S. K., og spør om det finnes en instrumentalversjon å få kjøpt?

Evt kontakt noen som selger karaokesanger?

Anonymkode: 85906...8e2

• Liker 2
Skrevet

Kanskje en Musikkskole kan hjelpe deg?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har funnet en musiker som kan spille inn lydsporet, men hvor finner jeg noter?

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har funnet en musiker som kan spille inn lydsporet, men hvor finner jeg noter?

Du får kjøpt notene. Ved søk på google på Noter Vestland, vestland finner du flere søkeforslag der du kan kjøpe notene

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du får kjøpt notene. Ved søk på google på Noter Vestland, vestland finner du flere søkeforslag der du kan kjøpe notene

Tror du de notene egner seg for en fiolinist? Jeg fant et notehefte som var veldig dyrt, så hvis det ikke passer fiolinister, så ... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...