Gå til innhold

Utslitt vaffeljern?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vaffeljernet mitt slipper ikke lenger vaflene, de sitter fast og splittes i to uansett hvor mye smør jeg bruker. Er det rett og slett utslitt? Det er over ti år gammelt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt henda at det er på tide å skifta ut vaffeljernet, viss det begynnar å bli gammalt. Eg opplevde forresten det samme med mitt vaffeljern, då eg skulle bruka det ein gang. Då var det lenge sidan eg hadde laga vaflar sist. Det fortsatte sånn dei neste gangane også, vaflane hang fast og delte seg på midten kvar gang eg skulle steika vaflar. Så hadde eg besøk av foreldra mine ein dag, og dei lagde vaffelrøra og steikte vaflane. Og då vart vaflane kjempefine, og verken delte seg på midten eller sat fast! Eg fann då ut at eg hadde laga vaffelrøra altfor tynn, for denne vaffelrøra var mykje tjukkare enn det eg hadde laga den! Så etter den gangen blir vaflane mine fine og, for no veit eg at eg må laga vaffelrøra ganske mykje tjukkare enn det eg pleide å gjera. ;) 

Skrevet

Tusen takk for svar! Det stemmer faktisk her og! Da sparte jeg de pengene! :hoppendeglad:

Skrevet

Har nemlig brukt opp noen posevafler etter sommerens telttur, og den røra er tynnere. ;)

Skrevet
6 timer siden, Sheltay Retrac skrev:

Tusen takk for svar! Det stemmer faktisk her og! Da sparte jeg de pengene! :hoppendeglad:

6 timer siden, Sheltay Retrac skrev:

Har nemlig brukt opp noen posevafler etter sommerens telttur, og den røra er tynnere. ;)

Wow, så bra! :nigo: Då er det altså ikkje berre mitt vaffeljern som er allergisk mot tynn røre. :tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...