Håpende Skrevet 16. november 2004 #1 Del Skrevet 16. november 2004 Hei dere:) Jeg holder på med superkur nå og skal ha mitt første prøverørsforsøk i begynnelsen av desember. Er absoulutt veldig spent på dette selvfølgelig. Jeg har hørt at akupunktur har en god "effekt" på prøverørs forsøk. Er det noen her som har prøvd dette og kan dele sine erfaringer med meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 17. november 2004 #2 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har ikke vært gjennom prøverrør men har tatt akupunktur for å unnfange, nå etter halvt år med prøving,er jeg gravid i 13 uke. Vet jo selfølgelig ikke om det er akupunkturen som har effekten, men er jo verdt å prøve. Det skader ikke Lykke til med prøverrør!!!! håper en liten spire klorer seg fast i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomine Skrevet 19. november 2004 #3 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg og min kjære var prøvere i over ett år. Så tok jeg to akupunktur-behandlinger, og VIPS så ble jeg gravid. Tror ikke det var noen tilfeldighet, for jeg hadde gitt opp håpet og trodde egentlig ikke på akupunktur heller. Lykke til! Jeg tenker på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 21. november 2004 #4 Del Skrevet 21. november 2004 Enkelte klinikker i Danamark tilbyr IVF i kombinasjon med akupunktur. Så noe har det nok for seg. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #5 Del Skrevet 22. november 2004 Dagsrevyen 23.10 i år hadde et innslag om akupunktur og prøverør. Du finner det om du ser på netttv på nrk.no. (jeg søkte etter prøverør og da kom det opp som et av to innslag.) Tror de sa at 1 av 3 som benyttet seg av akupunktur ved prøverørsbehandlig ble gravide. Innslaget i dagsrevyen var ganske informativt - fotalte om hva som ble gjort og hvordan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå