Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg vet ikke om det er meg det er noe feil på eller hva det er??

Jeg er en ganske sosial person, har lett for å komme i kontakt med folk, men det er den overgangen med å gå fra å være bekjente til venner som jeg faen ikke klarer, vet ikke hva jeg skal gjøre. Mange rundt meg klarer det helt perfekt.

Jeg har sett det skje så mange ganger, jeg er i en gjeng med jenter. Noen av dem bonder ganske bra, og har det gøy. Jeg har det jo også gøy sammen med dem. Men jeg har aldri klart å få den samme relasjonen med noen.

Jeg lurer på om det er meg det er noe feil på? Jeg sitter nå i dag uten en eneste venn, det er helt tragiskt leit. De vennene som jeg har klart å komme nære har jeg mistet kontakten med (mest pga at jeg har hatt lite penger og ikke har kunnet funnet på noe særlig det siste året). Men må vel ikke koste penger? Det siste tilbudet jeg fikk var å være med på festival i to dager som kostet ca 2-3000kr! Ja jøss(!) det var det siste jeg hørte fra den siste vennen jeg hadde.

Det ser ut som om alle på en eller annen måte har i hvertfall en type venn.

Jeg vet at det er mange som sier at dem er Viggo og venneløse, men rett som det er så ser jeg dem med venner for det.

Så hva er feil med meg?? 

Anonymkode: a135a...8a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...