AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #1 Del Skrevet 10. september 2016 Selv om jeg er glad i ferdige produkter jeg bare kan kjøpe, synes jeg det er interessant at mange sverger til egne oppskrifter. Det være seg hårkurer eller ansiktsmasker. Har dere en eller flere oppskrifter dere ønsker å dele? :D Anonymkode: ed00b...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #2 Del Skrevet 11. september 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om jeg er glad i ferdige produkter jeg bare kan kjøpe, synes jeg det er interessant at mange sverger til egne oppskrifter. Det være seg hårkurer eller ansiktsmasker. Har dere en eller flere oppskrifter dere ønsker å dele? :D Anonymkode: ed00b...380 Egg! I Korea har de begynt å selge en del produkter med egg! Tror det var noe med at eggeplommer er bra for fet hud, og eggehviter er bra for tørr hud. Pisk lett sammen og smør på huden, når det er tørt, vasker du det av Trekker sammen porene og gir næring. Anonymkode: 44de6...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lizard queen Skrevet 11. september 2016 #3 Del Skrevet 11. september 2016 Kokosolje (annen olje funker også men kokos er best) over natta er en skikkelig fuktbombe. Flytende kull som en skrubb hjelper mot urenheter og sorte prikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymm_1408 Skrevet 11. september 2016 #4 Del Skrevet 11. september 2016 (endret) Har en ansiktsmaske oppskrift som jevner ut hudtonen og gir en glød til huden. Det du trenger er: Naturell yoghurt + lime saft. Lag en passe tykk "paste" og påfør på ansiktet. Vent i 15-20 min eller til paste'n har tørket helt. Vask ansiktet godt. Påføres en gang i uken. Jevner ut misfarget hudtone og gir en fantastisk glød til huden. Fjerner også mørke merker på huden. Må selvfølgelig bruke masken i en lengre periode for å kunne se resultatet, men fungerer garantert. Har prøvd denne selv. Denne masken kan tørke ut huden for de som har veldig tørr hud, ettersom det brukes limesaft. Det er derfor viktig å påføre en god fuktighetskrem etter. For de som har fet hud vil denne masken være god. Man kan også blande inn litt gurkemeie, honning eller gram flour (besan mel eller kikertmel). Gurkemeie virker antibakteriell, fjerner hyperpigmenteringer og er bra for de som har akne. Honning har en antibakteriell virkning og tilfører fukt til huden. Lurt å ha i blandingen ettersom limesaften kan tørke ut huden. Endret 11. september 2016 av anonymm_1408 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #5 Del Skrevet 11. september 2016 Jeg bruker mye leirebase feks benzonite leire, vann og eplesidereddik. Eller rhassoul leire og vann. Blander kanskje inn argan olje, barbary olje eller spirulina,chlorella eller amla. Havregryn base er også bra, da knuser jeg havregryn med blender og blander inn med forskjellige ting som feks avokado. Mange forskjellige måter å lage masker hjemme. Jeg pleier også å lage kroppsskrubb og fuktighets serum. Anonymkode: c9e03...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå