Samantha Skrevet 16. november 2004 #1 Del Skrevet 16. november 2004 Har dokke folk her gode rutiner mht måltid og trening? Isofall vil eg gjerne "sjå" dei. Sjølv har eg ingen rutiner. Får det rett og slett ikkje til... F.eks: 07.00: Står opp 07.30: Frukost 08.00: Går til jobb, ca 20 min und zu weiter.... Eg vil gjerne "sjå" dei dårlige rutinene og, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 17. november 2004 #2 Del Skrevet 17. november 2004 De "dårlige" rutinene mine... Står opp tidlig eller ganske tidlig, sovner på ettermiddagen, snur på døgnet og våker hele natta. Bortsett fra at jeg må avklimatisere meg rett før jeg skal på jobb (jobber sjelden) Spiser middag enten midt på natta eller midt på dagen, gjerne elgstek på en mandag og fiskekaker på en søndag. Jeg følger ikke rutiner. Det eneste må være at jeg drikker kaffe og spiser frokost når jeg står opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 17. november 2004 #3 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg spiser ikke frokost og har sluttet å trene av økonomiske årsaker. på morgenen går det altfor lenge før jeg spiser, og kostholdet mitt er ikke det sunneste. så nå har du i alle fall et eksempel på dårlige rutiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. november 2004 #4 Del Skrevet 17. november 2004 Også kommer "autisten" Suzy Jeg er helt avhengig av ro og rutiner skal jeg få noe gjort. Må nesten le litt av min egen glede av å planlegge ting... 06:00 - radioklokka skrus på 06:08 - står opp etter å ha hørt på nasjonale og lokale nyheter 06:30 - spiser frokost. Frokostblanding (8-korn og rugflak blandet), skummet melk. Tar Omega 3, c-vitamin og multivitamin 06:45 - vekker datter'n og pusser tenner 06:55 - drar hjemmefra 07:05 - på jobb I løpet av dagen drikker jeg nok omtrent to liter vann og endel kaffe. Spiser lunsj... 11:30 - to brødskiver og to knekkebrød med div pålegg. 15:00 - ferdig på jobb 16:30 - middag på bordet (stort sett) forkjellig hva vi har men prøver å spise noe grønt til hver dag og være forsiktig med fettet... Etter middag er det kaffe og avslapning og deretter trening, men til forskjellige tider hver dag. Stort sett hjemme igjen og dusjet klokka 21 - da spiser jeg knekkebrød, frokostblanding eller et par brødskiver. Er i seng mellom 22:30 og 23:30 hver dag. Legg merke til at planleggingstrangen er størst om morgenen - derfor kaller jeg meg morgenautist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 17. november 2004 #5 Del Skrevet 17. november 2004 Frokost: 1 brødskive med masse grønt og magert fisk/kjøtt pålegg eller frokostgrøt med kunstig søtningsmiddel! Lunsj: Stor salat med pasta, tunfisk og masse grønt! Middag: Kylling/fisk/magert kjøtt, med ris/poteter/pasta (Litt) Masse grønnsaker! (Fjordland ferdigretter er også alternativ) Mellom-måltid: 2 ryvita med magerost og masse grønt på Mellom-måltid nr 2: Cottage cheese m/jordbær Slik ser omtrent mine dager ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 17. november 2004 #6 Del Skrevet 17. november 2004 De "dårlige" rutinene mine... Står opp tidlig eller ganske tidlig, sovner på ettermiddagen, snur på døgnet og våker hele natta. Bortsett fra at jeg må avklimatisere meg rett før jeg skal på jobb (jobber sjelden) Kjenner meg en god del igjen i dette Jobber som nattevakt, og døgnrytme, matrutiner, trening osv, sklir lett ut, fra jobbeperioder til friperioder osv. Men prøver å bli flinkere nå, så nå prøver jeg å spise skikkelig frokost hver dag. Om jeg har vært på nattevakt, spiser jeg frokost før jeg legger meg, om jeg har fri, prøver jeg nå å sove på natta og stå opp i rimelig tid (i dag sto jeg opp klokka 8, flink...!), og spise frokost. Det funker foreløpig, matvaner resten av dagen blir mye mer tilfeldig... enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 17. november 2004 #7 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg spiser sunt og regelmssig, og trener to ganger i uka (dagene varierer). Så langt er jeg flink! :-) Jeg går alltid på trynet i forhold til når jeg spiser før trening, og det ender bestandig med at jeg er sulten mens jeg trener. Skal som regel rett hjem til middag etterpå, så det er ikke så farlig - men det er dårlig planlegging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå