Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper noen har tid til å spå meg? Det jeg lurer på er hvordan høsten blir?aakkurat  begynt å studere og sliter virkelig med  å sette av tid til å lese. HvordaHvordan vil det gå med studiene og kjærligheten? Finner jeg meg en type? 😀

Setter pris hvis noen vil svare.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Mille32 skrev:

håper noen har tid til å spå meg? Det jeg lurer på er hvordan høsten blir?aakkurat  begynt å studere og sliter virkelig med  å sette av tid til å lese. HvordaHvordan vil det gå med studiene og kjærligheten? Finner jeg meg en type? 😀

Får opp en fyr i dress, han er viktig, men ikke helt sikker på om det handler om kjærlighetslivet. Ser også en lesesal med fruktfat. Kanskje du må spise sunnere for å få bedre konsentrasjon? :)

Anonymkode: 112c3...019

Skrevet
Den Saturday, September 10, 2016 at 22.23, Mille32 skrev:

håpet noen har tid til å spå meg? Det jeg lurer på er hvordan høsten  blir?aakkurat  begynt å studere og sliter virkelig med  å sette av tid til å lese. HvordaHvordan vil det gå med studiene og kjærligheten? Finner jeg meg en type? 😀

Får opp at at du finner din egen rytme mht lesing. Jobber best under press, og da er også konsentrasjonen din på topp, og studiene fester seg slik de skal. Det kommer til å gå bra. Høsten vil bli aktiv og fin. Mange sosiale hendelser, og på ett av de vil du treffe en blid, morsom og snill person, som har  pene øyne.  

Anonymkode: 492ed...323

• Liker 1
Skrevet
Den Saturday, September 10, 2016 at 22.23, Mille32 skrev:

Får opp tre mynter når det gjelder studiene dine. Disse viser til samarbeid. Ser ut som om din fremtidige venn kommer ifra utlandet eller at du møter han i utlandet. Kanskje du møter han på et meditasjonskurs? Seks sverd kom nemlig opp på din fremtidige kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...