Gå til innhold

Tøm og røm da liksom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg har kjent han i noen år, vi har vært på G men alltid et eller annet som kom i veien. For noen dager tilbake var han til meg, og vi hadde samleie, var egentlig derfor han kom hit, eller jeg begynte å hinte til det og han bare ble med. Vi har fortsett daglig kontakt, men jeg har jo ikke peiling på hva han tenker videre? 

Var det liksom bare tøm og røm? Var jeg ikke bra nok? Skal sies at jeg var veldig trøtt denne natten, men vi hadde da det bra (tror jeg). Hva i alle verden skal jeg gjøre?

Anonymkode: b996d...6f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edit: Burde jeg kanskje gi han litt tid?

Skrevet

Inviter han ut på en kaffe/øl. Ikke hjem til deg eller han. Da får du svaret. 

Anonymkode: b039b...885

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Inviter han ut på en kaffe/øl. Ikke hjem til deg eller han. Da får du svaret. 

Hvordan skal det gi meg svaret?

Skrevet

Kutt ut p-pillen og neste gang han tømmer seg i deg så får du kanskje noe ut av det hele.

Anonymkode: 335b8...9f9

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal det gi meg svaret?

Sier han ja til å treffe deg utenfor senga så vil han se deg. 

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kutt ut p-pillen og neste gang han tømmer seg i deg så får du kanskje noe ut av det hele.

Anonymkode: 335b8...9f9

Herregud!!!

Anonymkode: 2b408...7bc

Skrevet

Men i alle dager. Det var du som inviterte til sex-treff, hva forventer du egentlig?

• Liker 2
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.... Kan du ikke bare spørre han eller snakke med han? 

Beklager, men det er så maange som må spørre fremmede mennesker på internett om "liker han/hun meg? Er han ute etter sex? Hun har ikke svart meg på 5 timer er hun ikke interessert?".

Kom igjen`a! Få litt guts og kommuniser - med personen du dater eller G`er med.

Anonymkode: d4948...ecf

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg har kjent han i noen år, vi har vært på G men alltid et eller annet som kom i veien. For noen dager tilbake var han til meg, og vi hadde samleie, var egentlig derfor han kom hit, eller jeg begynte å hinte til det og han bare ble med. Vi har fortsett daglig kontakt, men jeg har jo ikke peiling på hva han tenker videre? 

Var det liksom bare tøm og røm? Var jeg ikke bra nok? Skal sies at jeg var veldig trøtt denne natten, men vi hadde da det bra (tror jeg). Hva i alle verden skal jeg gjøre?

Jeg har ingen aning egentlig, Tror ikke du spør riktig person du må nesten henvende deg til den det gjelder, lykke til håper det ordner seg..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...