Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #1 Skrevet 16. november 2004 Noen som har erfaring med det? Mye koster det, og blir det bra? Noen som kan anbefale et sted på romerike?
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #2 Skrevet 16. november 2004 anbefales ikke! Fint samme dagen, men etterhvert ble jeg kjempe skjoldet, og det var ikke fint! For 400,- kroner er det en vits!
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2004 #3 Skrevet 16. november 2004 Anbefales! Min farge holdt en uke, ble ikke skjoldete og var veldig fin. (Tydelig at det er helt forskjellige opplevelser når det gjelder dette). Betalte 300,- (introduksjonstilbud). Kommer garantert til å gjøre det igjen før julebord etc. Det er viktig at man forhører seg med salongen som skal utføre dette om hva man bør/ikke bør gjøre før man kommer. (Tenker på slike ting som dusjing, bodylotion osv).
Elze Skrevet 18. november 2004 #5 Skrevet 18. november 2004 Se test her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=111105
Christy Skrevet 18. november 2004 #6 Skrevet 18. november 2004 Jeg var veldig fornøyd etter å ha prøvd spraybruning! Gjorde det i sommer og fikk en fin mørk brunfarge. Kostet 250 kr i lillestrøm. Like ved Steen og strøm. Hvis du er intressert kan jeg finne ut hva det het, husker ikke for øyeblikket.
Gjest Gjest_Malin_* Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg var veldig fornøyd etter å ha prøvd spraybruning! Gjorde det i sommer og fikk en fin mørk brunfarge. Kostet 250 kr i lillestrøm. Like ved Steen og strøm. Hvis du er intressert kan jeg finne ut hva det het, husker ikke for øyeblikket. Jeg kunne gjerne tenkt meg å ta spray bruning! Hva heter det der du tok det i lillestrøm? hvor lenge varte det for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå