miss bs Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Lang historie kort: Væske fra brystene - satt opp time hos legen til uka Graviditetstest hos legen samme ettermiddag som jeg var hos legen å satte opp time til uka, 2 dager før forventet menstruasjon (14 dager etter siste samleie ) - negativ test I dag våknet jeg og hadde bittelitt lys rød blødning. Satte i tampong, men har ikke kommet noe mer i hele dag. Vanligvis har jeg blødd en del etter at jeg slutta på pilla. Mørkerødt fra dag en og i 7 dager. Alltid presis på morgenen beregnet mens dag. Før jeg slutta på pilla var det bittelitt mørkerødt i kun 3 dager. Alltid presis på morgenen beregnet mens dag da også. Aldri vært så lyst og lite som i dag. Burde jeg ta ny test på morgenen? Hørt at det er da man bør ta testen Jeg avbestille timen til uka pga problemer med legen. Byttet fastlege i går, så får ikke time hos nye legen før 1.okt. Noen her som har tips om hva jeg bør gjøre?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #2 Skrevet 10. september 2016 Væske fra brystene er ikke vanlig tidlig i svangerskapet, men kan være tegn på at noe er galt med brystene, feks en godartet cyste. Få dette sjekket, uavhengig av graviditet. Anonymkode: 043c2...1d6
miss bs Skrevet 10. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Væske fra brystene er ikke vanlig tidlig i svangerskapet, men kan være tegn på at noe er galt med brystene, feks en godartet cyste. Få dette sjekket, uavhengig av graviditet. Anonymkode: 043c2...1d6 Leste det på nette, sto mye forskjellig om det. Derfor jeg satte opp time med legen. Men hun viste seg fra en uventet side som gjorde at jeg byttet fastlege på dagen. Så får ikke time før 1.okt utifra det det sto da jeg byttet fastlege på nett. 😕
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 Du kan få time tidligere. Bare ring å forklare situasjonen. Vil tro du får time ganske raskt. Har selv fått det hos ny lege hvis jeg forklarer om bytte. Anonymkode: 74c38...146
miss bs Skrevet 10. september 2016 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan få time tidligere. Bare ring å forklare situasjonen. Vil tro du får time ganske raskt. Har selv fått det hos ny lege hvis jeg forklarer om bytte. Anonymkode: 74c38...146 Jeg får ringe dem på mandag. Men noen som har noen tanker om den rare lille menstruasjonen? Den som forvirrer meg mest siden testen var negativ, men menstruasjonen forsvant så fort og var så lys og lite.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #6 Skrevet 10. september 2016 Ta ny gravidtetstest om noen dager. De de bruker hos legen er ikke alltid de mest sensitive, og det er uansett helt på jordet å be en lege teste deg for graviditet før IKM.. Be den nye fastlegen undersøke brystene dine hvis de væsker. Anonymkode: e0edd...deb
miss bs Skrevet 10. september 2016 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2016 IKM? Ikke helt inn i disseforkortelsene jeg 😕 Testet hos legen da jeg allikevel skulle innom fordi hun sa det var gratis å teste der og jeg hadde hørt væske fra brystene kunne bety gravid. Var by the way ikke gratis Men kjøpte test nå, så tar ny i morgen 😊
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #8 Skrevet 10. september 2016 IKM er dagen du forventer mensen. Ikke kommende mens vel Anonymkode: 74c38...146
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #9 Skrevet 10. september 2016 4 minutter siden, miss bs skrev: IKM? Ikke helt inn i disseforkortelsene jeg 😕 Testet hos legen da jeg allikevel skulle innom fordi hun sa det var gratis å teste der og jeg hadde hørt væske fra brystene kunne bety gravid. Var by the way ikke gratis Men kjøpte test nå, så tar ny i morgen 😊 Det er gratis om du tester positivt hos legen, så derfor uøkonomisk å ta tidlig-test hos legen, er du faktisk gravid når alt kommer til alt har du tapt penger her Tror forresten ikke at væskende bryster er et normalt graviditetstegn, men skulle ikke forundre meg om p-pillene du har sluttet med kan bråke til hormonene..mens syns uansett du bør få sjekket det der. Anonymkode: e0edd...deb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå