Gjest Nori Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 (endret) Jeg mangler middagsinspirasjon for tiden og vurderer derfor å teste ut en matkasse. Regner med det er flere her inne som har erfaringer med de forskjellige leverandørene? Hva er dere fornøyd med, hva er ikke så bra og hvorfor? Vi er to voksne og ett barn i familien. Endret 10. september 2016 av Nori
Arista Skrevet 10. september 2016 #2 Skrevet 10. september 2016 Vi prøvde adams matkasse. Var sånn passe fornøyd. Det var deilig å få det levert og ikke tenke på middagene. Men maten var ikke helt vår "stil". Vi spiser mat med mye smak og krydder til vanlig, mye asiatisk. Kassen vi fikk hadde litt for "enkel" mat, med veldig få elementer. Det ble med den ene uken for vår del. Vi har heller handlet mat på nett søndag kveld
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #3 Skrevet 11. september 2016 15 timer siden, Arista skrev: Vi prøvde adams matkasse. Var sånn passe fornøyd. Det var deilig å få det levert og ikke tenke på middagene. Men maten var ikke helt vår "stil". Vi spiser mat med mye smak og krydder til vanlig, mye asiatisk. Kassen vi fikk hadde litt for "enkel" mat, med veldig få elementer. Det ble med den ene uken for vår del. Vi har heller handlet mat på nett søndag kveld Er enig med deg at det er litt for lite smak i rettene. Må tilsette en del krydder og grønnsaker for at det skal være optimalt for oss. Men synes at kvaliteten på råvarene er gode, og liker at det kommer rett på døra. Hvilken nettbutikk bruker dere? Anonymkode: 08d3b...de9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er enig med deg at det er litt for lite smak i rettene. Må tilsette en del krydder og grønnsaker for at det skal være optimalt for oss. Men synes at kvaliteten på råvarene er gode, og liker at det kommer rett på døra. Hvilken nettbutikk bruker dere? Anonymkode: 08d3b...de9 Vi bruker kolonial.no, veldig fornøyd med det. Der jeg henter legger de varene i bilen for meg Anonymkode: dc085...425 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Har bare forøkt Adams matkasse. Både mannen og jeg var kjempe fornøyd med både råvarene og maten. Det var også utrolig deilig å slippe å tenke på hva vi skulle ha til middag! Men desverre for oss, har vi verdens mest kresne unger, som ikke spiste noen av rettene, så da blir det rett og slett for dyrt. Anonymkode: 501ae...7d4
Gjest Nori Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 Takk for svarene. Problemet for oss er ikke selve handlingen, det er mer det at jeg begynner å bli lei middagsrotasjonen vår og ønsker litt inspirasjon. Jeg skal innrømme at matvarer på nett appellerer veldig, men så vidt jeg vet er det dessverre ingen som leverer her jeg bor.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #7 Skrevet 11. september 2016 Adams Matkasse synes jeg er veldig bra, men har ikke råd til å ha matkasser nå selv. Anonymkode: 08898...98a
Sulosi Skrevet 11. september 2016 #8 Skrevet 11. september 2016 Vi bestemte oss for å prøve matkasse for å få inspirasjon. Godt Levert kom med ett greitt tilbud så vi slo til. Onsdagen før kom det bekreftelse på mail, mandagen satt vi hjemme og ventet men ingen kasse kom. Surt!
Gjest morhjertegod Skrevet 11. september 2016 #9 Skrevet 11. september 2016 Prøvde Adams matkasse en kort periode. Greit nok, men med to ungdommer i hus med god apetitt, ble det litt lite mat. Minsten er ikke kresen, men likte eller ikke alt. Litt smakløst, noe veldig bra, annet ikke. Kuttet det ut, og ikke savnet det.
Safiye Skrevet 11. september 2016 #10 Skrevet 11. september 2016 4 minutter siden, Sulosi skrev: Vi bestemte oss for å prøve matkasse for å få inspirasjon. Godt Levert kom med ett greitt tilbud så vi slo til. Onsdagen før kom det bekreftelse på mail, mandagen satt vi hjemme og ventet men ingen kasse kom. Surt! Dere må bestille senest tirsdagen før, om dere skal ha kasse kommende uke. Skjønner at det er surt, jeg gikk på samme blemma første gang jeg bestilte fra dem. Jeg bruker Godt Levert, og er godt fornøyd Det er veldig oversiktlig på hjemmesiden, og de har en egen kalender hvor man kan krysse av uker man ikke vil ha, eventuelt bytte over til annen meny. Det er veldig deilig å slippe denne "hva skal jeg lage til middag i dag, tror jeg ikke orker å lage noe ordentlig tror jeg bare går for pasta som alltid"- tankegangen. Menyene fra Godt Levert er jeg hvertfall veldig fornøyd med, og det er kjapt å lage. Råvarene er fine, og jeg får alltid litt mer enn jeg trenger. 1
Gjest Sly Skrevet 11. september 2016 #11 Skrevet 11. september 2016 Jeg er også veldig fornøyd med Godt Levert. Ikke alt som er like smashing, men de har veldig bra råvarer, bl a kylling fra Holte Gård. Jeg kommer aldri til å spise kylling fra Prior igjen.
neon_sun Skrevet 11. september 2016 #12 Skrevet 11. september 2016 Vi er to voksne og har hatt Adams matkasse av og på i flere år nå. Veldig fornøyd, spesielt siden vi får ny inspirasjon og oppskrifter. Før levde vi på pasta og pizza, nå spiser vi mye fisk og veldig variert. Bruker mange av oppskriftene i det daglige og bestiller en matkasse i ny og ne når vi vil ha ny imspirasjon og ha det litt lwttvint. Vi har også oppdaget mange varer vi har flettet godt inn i kostholdet vårt, som for eks søtpotet og bulgur (kanskje ikke såå spennende, men hadde aldri brukt dette før). Nå har vi lyst å prøve godt levert bare for å se om det er noe forandring.
-Missi- Skrevet 11. september 2016 #13 Skrevet 11. september 2016 Vi har adamsmatkasse, har fruktkasse derfra annenhver uke også. Har prøvd sunn og lett kassen, orginalkassen og nå er vi på favorittkassen. Sunn og lett kassen likte jeg godt i grunn, men er kjekt å bytte litt kasse i blant. Liker stort sett de fleste middagene men er ikke alt som klaffer. Fruktkassene kommer det feks rabarbra o.l frukt jeg kansje ikke kommer på å kjøpe selv. Minuset er at jeg er veldig lei epler, pærer og appelsin nå, det kommer i alle kassene er kun resterende frukten de varierer i. Derfor har vi nå gått bort fra å ha fruktkassen vær uke til annenhver. Vurderer å bytte til godt levert også for der har de barnekasse for 2, det har de ikke på adams matkasse. Men også for å prøve noe nytt, de hadde jo tilbud og nå nettop så var litt fristende men sparer poeng hos adams matkasse for å få sånn fin gryte i gave så vil oppnå det først før vi bytter
Sulosi Skrevet 11. september 2016 #14 Skrevet 11. september 2016 1 time siden, Pavilion skrev: Dere må bestille senest tirsdagen før, om dere skal ha kasse kommende uke. Skjønner at det er surt, jeg gikk på samme blemma første gang jeg bestilte fra dem. Jeg bruker Godt Levert, og er godt fornøyd Det er veldig oversiktlig på hjemmesiden, og de har en egen kalender hvor man kan krysse av uker man ikke vil ha, eventuelt bytte over til annen meny. Det er veldig deilig å slippe denne "hva skal jeg lage til middag i dag, tror jeg ikke orker å lage noe ordentlig tror jeg bare går for pasta som alltid"- tankegangen. Menyene fra Godt Levert er jeg hvertfall veldig fornøyd med, og det er kjapt å lage. Råvarene er fine, og jeg får alltid litt mer enn jeg trenger. Vi bestilte lenge i forveien, flere uker før da vi hadde en selger som kom på døra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå