AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Hei! Har hatt kontakt med e gutt som er året eldre en meg litt over en månede nå, har vært der på besøk flere ganger (overnattet også). Vi snakker hver dag via snap og meldinger og planla ting vi skulle finnepå osv. Han virket interessert, og har sagt han var ute ette noe serriøst. Men etter jeg var der på besøk i 2 dager sist gang så har jeg omtrent ikke hørt fra han i det heletatt. Hver gang jeg tar kontakt så svarer han kun kort og uinteressert. Spurte han om det hadde noe med meg å gjøre eller om han bare var opptatt. Fikk til svar at jeg ikke måtte tenke sånn , å at det var bare at han var opptatt. Men føler det er noe med meg likevell, han har alltid funnet tid tidligere uansett hva han gjorde å nå han han pluttselig ikke tid til å sende en melding en gang? Pågrunn av tidligere erfaringer har jeg en dårlig følelse av dette, å vil ikke innvolvere meg mere igrunn.. Jeg liker han veldig godt, men e litt redd for å bli knyttet til han . Noe jeg åpenbart allerede har blitt og angrer allerede. Burde jeg vente å se hva som skjer ( noe jeg syntes er litt vanskelig) å håpe det ordner seg igjen eller bare legge det på hylla? Jente19 Anonymkode: 36a6a...343
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #2 Skrevet 10. september 2016 Bare ignorer han. Du burde ikke overnattet. Det skjer noe med egoet til menn da. Da tror de at de kan få alle damer i verden. Bare ignorer han til egoet hans får bakkekontakt igjen. Anonymkode: b6d3d...2bb 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare ignorer han. Du burde ikke overnattet. Det skjer noe med egoet til menn da. Da tror de at de kan få alle damer i verden. Bare ignorer han til egoet hans får bakkekontakt igjen. Anonymkode: b6d3d...2bb Han bor et stykke unna så hvis vi i det heletatt skal få sett hverandre så ble det så jeg overnattet. Hadde ikke sex med han før den 4 gangen jeg overnattet der. Virker ikke som han bare var ute etter sex heller for vi snakket sammen på akkurat samme måte etter det å har vært der etter det også. Jeg prøver å "ignore" han , men syntes det er litt vanskelig siden jeg lurer så veldig på hva som skjedde/ gjorde det til at skal oppføre seg sånn. Anonymkode: 36a6a...343
Gjest 123Sol Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 Kanskje han har funnet en annen eller innså at han ikke likte deg.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 18 minutter siden, Mortem skrev: Kanskje han har funnet en annen eller innså at han ikke likte deg. Ikke alle gutter sier så mye når de ikke vil. Ganske kjipt men de lar heller være å svare/ta kontakt😕 Anonymkode: f4426...2ea
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #6 Skrevet 10. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle gutter sier så mye når de ikke vil. Ganske kjipt men de lar heller være å svare/ta kontakt😕 Anonymkode: f4426...2ea Men hvorfor ikke bare si det når jeg spurte da? Fikk bare til svar at jeg ikke måtte tenke sånn, og att det var mye som foregikk rundt han akkurat nå. Anonymkode: 36a6a...343
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #7 Skrevet 10. september 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor ikke bare si det når jeg spurte da? Fikk bare til svar at jeg ikke måtte tenke sånn, og att det var mye som foregikk rundt han akkurat nå. Anonymkode: 36a6a...343 Mitt intrykk er at de vil trekke seg ut som det virker helt naturlig.ville ventet med å ta kontakt for så sendt en melding hvordan det går. Sett responsen. Vil de ha kontakt tar de kontakt men. Er litt i tvil om en jeg datet selv. Anonymkode: f4426...2ea 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #8 Skrevet 10. september 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt intrykk er at de vil trekke seg ut som det virker helt naturlig.ville ventet med å ta kontakt for så sendt en melding hvordan det går. Sett responsen. Vil de ha kontakt tar de kontakt men. Er litt i tvil om en jeg datet selv. Anonymkode: f4426...2ea Jeg skjønner meg ikke på dette.. Hvorfor holde på sånn? Hvorfor ikke bare si det som det er ? Har fått hørt fra andre att han liker meg veldig godt , men blir veldig i tvil når han plutselig velger å kutte meg ut på denne måten. Jeg vet han sliter med en del ting, men finner han ikke 2 min til å sende meg en melding? Høres kanskje egoistisk ut, men jeg vill ikke å kaste bort mere tid å taker på noen som egentlig ikke ønsker å ha noe med meg å gjøre. Eller hvis det er det at han ikke har tid akkurat nå, så hadde han kunnet sagt ifra om at han blir utilgjengelig en periode fremover , det hadde jeg kommet til å sagt ifra om. Hva som får deg til å være i tvil? Anonymkode: 36a6a...343
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #9 Skrevet 11. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner meg ikke på dette.. Hvorfor holde på sånn? Hvorfor ikke bare si det som det er ? Har fått hørt fra andre att han liker meg veldig godt , men blir veldig i tvil når han plutselig velger å kutte meg ut på denne måten. Jeg vet han sliter med en del ting, men finner han ikke 2 min til å sende meg en melding? Høres kanskje egoistisk ut, men jeg vill ikke å kaste bort mere tid å taker på noen som egentlig ikke ønsker å ha noe med meg å gjøre. Eller hvis det er det at han ikke har tid akkurat nå, så hadde han kunnet sagt ifra om at han blir utilgjengelig en periode fremover , det hadde jeg kommet til å sagt ifra om. Hva som får deg til å være i tvil? Anonymkode: 36a6a...343 Det virker ikke som du ønsker å ta til deg rådene du får her. Det er en grunn til at du er i tvil på om han er interessert eller ikke. Han har endret seg og tar mindre kontakt. Hva sier det deg? Hva antyder det? Jo, at han priorieterer noe annet. La det gå, se hva som skjer. Er han interessert så tar han kontakt igjen. Det er virkelig ikke noe mer å analysere. Anonymkode: 0e23e...cf5
Sphere Skrevet 11. september 2016 #10 Skrevet 11. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Har hatt kontakt med e gutt som er året eldre en meg litt over en månede nå, har vært der på besøk flere ganger (overnattet også). Vi snakker hver dag via snap og meldinger og planla ting vi skulle finnepå osv. Han virket interessert, og har sagt han var ute ette noe serriøst. Men etter jeg var der på besøk i 2 dager sist gang så har jeg omtrent ikke hørt fra han i det heletatt. Hver gang jeg tar kontakt så svarer han kun kort og uinteressert. Spurte han om det hadde noe med meg å gjøre eller om han bare var opptatt. Fikk til svar at jeg ikke måtte tenke sånn , å at det var bare at han var opptatt. Men føler det er noe med meg likevell, han har alltid funnet tid tidligere uansett hva han gjorde å nå han han pluttselig ikke tid til å sende en melding en gang? Pågrunn av tidligere erfaringer har jeg en dårlig følelse av dette, å vil ikke innvolvere meg mere igrunn.. Jeg liker han veldig godt, men e litt redd for å bli knyttet til han . Noe jeg åpenbart allerede har blitt og angrer allerede. Burde jeg vente å se hva som skjer ( noe jeg syntes er litt vanskelig) å håpe det ordner seg igjen eller bare legge det på hylla? Jente19 Anonymkode: 36a6a...343 Har opplevd dette selv noen ganger. Da har det stort sett vært for å holde meg på gress fordi noe mer spennende har dukket opp, men at de synes jeg er såpass ok at det er greit å beholde meg som backup. Ikke sagt at det er det som er tilfelle her, men det skjer. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #11 Skrevet 11. september 2016 Trenger ikke å bety at han har mistet interessen, spesielt når han selv sier til deg at det ikke er det " Spurte han om det hadde noe med meg å gjøre eller om han bare var opptatt. Fikk til svar at jeg ikke måtte tenke sånn , å at det var bare at han var opptatt. Men føler det er noe med meg likevell," Det du føler trenger ikke å være sant. Si til han hva dette får deg til å føle. Nå går han rundt og tenker at dette ikke er et problem siden han har forklart seg med at han er opptatt. Prøv å forklar han hva dette får deg til å føle... Hvordan han reagerer på det kommer til å si det meste. Men sånn som det er nå, så går han rundt og tror at alt er ok og at du tenker at han er opptatt. Liker han deg, kommer han til å fikse dette hvis han får nyss i at du føler det du føler. Anonymkode: c6433...202 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #12 Skrevet 11. september 2016 send en meld hvordan det går se responsen du får. Noe skurrer. Kan være noe på jobb. Men ville ikke sluttet å ta kontakt. Du kan jo vente til uti uken og se om jan tar kontakt. Anonymkode: f4426...2ea
Gjest Lithe. Skrevet 11. september 2016 #13 Skrevet 11. september 2016 Den 9/10/2016 at 19.48, AnonymBruker skrev: Spurte han om det hadde noe med meg å gjøre eller om han bare var opptatt. Fikk til svar at jeg ikke måtte tenke sånn å at det var bare at han var opptatt. Anonymkode: 36a6a...343 Du nevner over her at du allerede har spurt han og han har sagt at han er opptatt. Hvis du hører mer på fremmede på internett så er det jo ingen vits av han å svare deg i det store og hele, ingen vits å spørre han hvis du ikke tror på han Den 9/10/2016 at 21.30, AnonymBruker skrev: Men hvorfor ikke bare si det når jeg spurte da? Fikk bare til svar at jeg ikke måtte tenke sånn, og att det var mye som foregikk rundt han akkurat nå. Anonymkode: 36a6a...343
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #14 Skrevet 12. september 2016 Den 9/10/2016 at 19.48, AnonymBruker skrev: Hei! Har hatt kontakt med en gutt som er året eldre en meg litt over en månede nå, har vært der på besøk flere ganger (overnattet også). Vi snakker hver dag via snap og meldinger og planla ting vi skulle finne på osv. Han virket interessert, og har sagt han var ute ette noe serriøst. Men etter jeg var der på besøk i 2 dager sist gang så har jeg omtrent ikke hørt fra han i det heletatt. Hver gang jeg tar kontakt så svarer han kun kort og uinteressert. Spurte han om det hadde noe med meg å gjøre eller om han bare var opptatt. Fikk til svar at jeg ikke måtte tenke sånn , å at det var bare at han var opptatt. Pågrunn av tidligere erfaringer har jeg en dårlig følelse Jeg liker han veldig godt, men e litt redd for å bli knyttet til han. Noe jeg åpenbart allerede har blitt og angrer allerede. Burde jeg vente å se hva som skjer ( noe jeg syntes er litt vanskelig) å håpe det ordner seg igjen eller bare legge det på hylla? Han bor et stykke unna så hvis vi i det hele tatt skal få sett hverandre så ble det så jeg overnattet. Hadde ikke sex med han før den 4 gangen jeg overnattet der. Virker ikke som han bare var ute etter sex heller for vi snakket sammen på akkurat samme måte etter det å har vært der etter det også. Jeg prøver å "ignore" han , men syntes det er litt vanskelig siden jeg lurer så veldig på hva som skjedde/ gjorde det til at skal oppføre seg sånn. Men hvorfor ikke bare si det når jeg spurte da? Fikk bare til svar at jeg ikke måtte tenke sånn, og att det var mye som foregikk rundt han akkurat nå. Jeg skjønner meg ikke på dette.. Hvorfor holde på sånn? Hvorfor ikke bare si det som det er ? Har fått hørt fra andre att han liker meg veldig godt , men blir veldig i tvil når han plutselig velger å kutte meg ut på denne måten. Jeg vet han sliter med en del ting, men finner han ikke 2 min til å sende meg en melding? Høres kanskje egoistisk ut, men jeg vill ikke å kaste bort mere tid å taker på noen som egentlig ikke ønsker å ha noe med meg å gjøre. Eller hvis det er det at han ikke har tid akkurat nå, så hadde han kunnet sagt ifra om at han blir utilgjengelig en periode fremover , det hadde jeg kommet til å sagt ifra om. Hva som får deg til å være i tvil? Anonymkode: 36a6a...343 Ts, ro deg ned !!!!!! Anonymkode: b2825...97c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #15 Skrevet 12. september 2016 Den 10.9.2016 at 19.48, AnonymBruker skrev: Hver gang jeg tar kontakt så svarer han kun kort og uinteressert. Spurte han om det hadde noe med meg å gjøre eller om han bare var opptatt. Fikk til svar at jeg ikke måtte tenke sånn , å at det var bare at han var opptatt. Anonymkode: 36a6a...343 Siden du er ung så kan jeg forklare deg kortversjonen: Han har allerede gjort en beslutning (og det betyr dessverre at du ikke lenger er en del av hans fokus fremover). Du kan gjerne bruke tiden på noe annet da det ikke kommer så mye nytt fra han i framtiden. Anonymkode: 884cf...5d4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #16 Skrevet 12. september 2016 Kan jo godt være at han et opptatt.. Han jeg nå er kjæreste med er sånn, og var sånn, kunne godt gå en uke uten at jeg hørte noe. Men han hadde andre ting å gjøre iblandt.. Jeg var også slik noen ganger, som da bestefar var syk, da pratet jeg ikke med han på en stund, men vi fant sammen til slutt! Bare vent å se 👍🏻 Anonymkode: c4d7e...bf8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #17 Skrevet 13. september 2016 Den 10.09.2016 at 19.48, AnonymBruker skrev: Den 10.09.2016 at 19.48, AnonymBruker skrev: Hei! Den 10.09.2016 at 19.48, AnonymBruker skrev: Hei! Har hatt kontakt med e gutt som er året eldre en meg litt over en månede nå, har vært der på besøk flere ganger (overnattet også). Vi snakker hver dag via snap og meldinger og planla ting vi skulle finnepå osv. Han virket interessert, og har sagt han var ute ette noe serriøst. Men etter jeg var der på besøk i 2 dager sist gang så har jeg omtrent ikke hørt fra han i det heletatt. Hver gang jeg tar kontakt så svarer han kun kort og uinteressert. Spurte han om det hadde noe med meg å gjøre eller om han bare var opptatt. Fikk til svar at jeg ikke måtte tenke sånn , å at det var bare at han var opptatt. Men føler det er noe med meg likevell, han har alltid funnet tid tidligere uansett hva han gjorde å nå han han pluttselig ikke tid til å sende en melding en gang? Pågrunn av tidligere erfaringer har jeg en dårlig følelse av dette, å vil ikke innvolvere meg mere igrunn.. Jeg liker han veldig godt, men e litt redd for å bli knyttet til han . Noe jeg åpenbart allerede har blitt og angrer allerede. Burde jeg vente å se hva som skjer ( noe jeg syntes er litt vanskelig) å håpe det ordner seg igjen eller bare legge det på hylla? Jente19 Anonymkode: 36a6a...343 Har hatt kontakt med e gutt som er året eldre en meg litt over en månede nå, har vært der på besøk flere ganger (overnattet også). Vi snakker hver dag via snap og meldinger og planla ting vi skulle finnepå osv. Han virket interessert, og har sagt han var ute ette noe serriøst. Men etter jeg var der på besøk i 2 dager sist gang så har jeg omtrent ikke hørt fra han i det heletatt. Hver gang jeg tar kontakt så svarer han kun kort og uinteressert. Spurte han om det hadde noe med meg å gjøre eller om han bare var opptatt. Fikk til svar at jeg ikke måtte tenke sånn , å at det var bare at han var opptatt. Men føler det er noe med meg likevell, han har alltid funnet tid tidligere uansett hva han gjorde å nå han han pluttselig ikke tid til å sende en melding en gang? Pågrunn av tidligere erfaringer har jeg en dårlig følelse av dette, å vil ikke innvolvere meg mere igrunn.. Jeg liker han veldig godt, men e litt redd for å bli knyttet til han . Noe jeg åpenbart allerede har blitt og angrer allerede. Burde jeg vente å se hva som skjer ( noe jeg syntes er litt vanskelig) å håpe det ordner seg igjen eller bare legge det på hylla? Jente19 Anonymkode: 36a6a...343 Hei! Har hatt kontakt med e gutt som er året eldre en meg litt over en månede nå, har vært der på besøk flere ganger (overnattet også). Vi snakker hver dag via snap og meldinger og planla ting vi skulle finnepå osv. Han virket interessert, og har sagt han var ute ette noe serriøst. Men etter jeg var der på besøk i 2 dager sist gang så har jeg omtrent ikke hørt fra han i det heletatt. Hver gang jeg tar kontakt så svarer han kun kort og uinteressert. Spurte han om det hadde noe med meg å gjøre eller om han bare var opptatt. Fikk til svar at jeg ikke måtte tenke sånn , å at det var bare at han var opptatt. Men føler det er noe med meg likevell, han har alltid funnet tid tidligere uansett hva han gjorde å nå han han pluttselig ikke tid til å sende en melding en gang? Pågrunn av tidligere erfaringer har jeg en dårlig følelse av dette, å vil ikke innvolvere meg mere igrunn.. Jeg liker han veldig godt, men e litt redd for å bli knyttet til han . Noe jeg åpenbart allerede har blitt og angrer allerede. Burde jeg vente å se hva som skjer ( noe jeg syntes er litt vanskelig) å håpe det ordner seg igjen eller bare legge det på hylla? Jente19 Anonymkode: 36a6a...343 Anonymkode: 87ea9...2b7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #18 Skrevet 13. september 2016 Beklager men han har nok ikke de rette følelser for deg, hadde han likt deg så hadde han brukt mer energi på å gi deg oppmerksomhet, gå videre, finn deg en som fortjener deg. Anonymkode: 87ea9...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå