Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

må bare få ut litt aggresjon-er så sint!! :evil:

Har hatt en greie med en mann jeg desverre har vært hodestups forelsket i. Så har jeg ikke hørt noe på 2 uker, fordi han 'rygger' når han finner det for godt. Jeg har vært 'flink' å ikke tatt kontakt så han skal få sin tid. Så ringer han i dag til morgenen, vært ute i går da seff, og lurer på om jeg ikke kan komme..jeg blir jo kjempe glad jeg på tross at jeg er litt sur fordi han 'kuttet' på den måten han gjorde tidligere. Men, så ble vi enige om at jeg skulle ringe han en time eller to etterpå fordi jeg måtte i et møte. Men tror du ikke at han ikke tar tlf nå da! :cry: :evil:

Snakk om å bli holdt på beite, ringte vel bare for å få bekreftet at jeg fortsatt er her.

Endelig nå som jeg hadde fått han litt på avstand - så sitter jeg ved start igjen :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, hvis det var han som var ute i går, så ligger han nok og sover nå..

Det forklarer ihvertfall hvorfor han ikke tar telefonen. Men du bør være forberedt på at han - når du ev. får tak i han senere idag ikke lenger synes det er en så god ide at dere treffes som han syntes i dag tidlig (da han muligens var i en lettere animert tilstand).

Sørgelig? Javisst, men desverre ofte ikke mindre sant av den grunn.. :(

Gjest Anonymous
Skrevet

Uff. Vet hvordan du har det.

Det beste er å komme seg unna dem :(

Gjest Anonymous
Skrevet

HUFF.

Kom deg unna han, jeg har den dag i dag, 4 år etter, fortsatt kjærlighetssorg pga. en slik drittsekk.

:kose:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det er helt håpløst..Han vet at jeg er ulykkelig forelsket i han. Og det var grunnen til at vi ikke skulle ha kontakt på en stund fordi jeg var for mye forelsket..Fy,jeg ser jo godt hvor kynisk han er nå og at jeg virkelig er på beite.

Og hvor dum er man ikke når man i tillegg til å være sur, blir lei seg og ville fortsatt reist hadde han vilt det.. :cry:

Og nå aner jeg ikke hvor lenge det er før jeg hører noe igjen.. :-?

Skrevet

easy come, easy go...

La han gå da.

Du kan ikke bli eitrende sinna på en mann som tydelig ikke vil ha noe forhold...

Man har jo valget, han også. Ikke bare du...

Gjest GreenSky
Skrevet

Har du ikke noe stolthet? :fy: La vær å ta kontakt med han til du føler at du over over han.

Gjest Anonymous
Skrevet

Selvfølgelig er jeg ikke sint på han for at han tar sine valg. Han skal få gjøre akkurat det han vil. Men det å skyve meg unna, for så å dra meg inn igjen når han vet det er så lett siden jeg har så mye følelser, det er ikke noe særlig.

Ja, stolthet..det er vel ikke en høy grad av det når det gjelder han, eller har vært det til nå.

Vet ikke jeg, han har bare en spesiell virkning på meg og det vet han vel dessverre. Men jeg skal absolutt jobbe med stoltheten og selvrespekten min i forhold til han ja :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...