AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Jeg spurte om vi iallefall kunne være eksklusive ig da sa han ja. Vi har ikke hatt andre på si uansett noen av oss. Nå vil han at jeg skal være med inatt bryllup i slekta hans, til folk jeg aldri har møtt. Jeg takket ja, men helt ærlig hva skal jeg si hvis noen der spør om viner kjærester? Syns det høres så dumt ut å si vi er venner/eksklusive. Vi er 38 år begge to og flere vet om oss, men aldri møtt meg. De få jeg har møtt av venner og andre bekjentskaper kaller oss kjærester, men nei vi er kun eksklusive. Hva er forskjellen? Anonymkode: efad3...0e7
LittleBabyBlue Skrevet 10. september 2016 #2 Skrevet 10. september 2016 Kan ikke tenke meg at noen spør om dere er kjærester, men det blir nok spurt hvor lenge dere har vært sammen eller kjent hverandre. Bare fortell hvordan dere møttes. Eksklusiv er at man bare har en sexpartner og ikke flørter eller dater noen andre, kjærester er mye mer. Ville si at å gå i bryllup er en kjæresteting å gjøre. Man introduserer ikke en tilfeldig date for familien. Siden du spurte om dere iallefall kunne være eksklusive, har dere snakket om å være kjærester? 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 Hvorfor gidder du ta sånt piss fra menn? Ekslusive er liksom ett trinn opp på å være bare forbanna sex for noen. Du er 38. Be han finne seg en prostituert om han ikke har mer å bidra med en det der. Anonymkode: 73c40...21c 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #4 Skrevet 11. september 2016 22 timer siden, LittleBabyBlue skrev: Kan ikke tenke meg at noen spør om dere er kjærester, men det blir nok spurt hvor lenge dere har vært sammen eller kjent hverandre. Bare fortell hvordan dere møttes. Eksklusiv er at man bare har en sexpartner og ikke flørter eller dater noen andre, kjærester er mye mer. Ville si at å gå i bryllup er en kjæresteting å gjøre. Man introduserer ikke en tilfeldig date for familien. Siden du spurte om dere iallefall kunne være eksklusive, har dere snakket om å være kjærester? Vi er ingen tilfeldig date. Vi har hengt sammen i godt over ett år og han har aldri lagt skjul på at vi treffes. Jeg har til og med møtt sønnen hans, så vi er ingen hemmelighet. Jeg bare tenkte at siden han vil ha meg med i dette bryllupet, så vil han kanskje noe mer etterhvert? Sikkert bare en dum tanke og spørsmål fra min side. Anonymkode: efad3...0e7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #5 Skrevet 11. september 2016 Ja, det er et tegn på at han inkluderer deg i sine ting og satser på deg - selv om forhold ikke er klart enda. Å, drømme fyr? Som bruker tid på å bli kjent med deg før han løper inn i et fast forhold, men likevel fokuserer på deg fordi det er det han vil finne ut - om dere passer sammen. Nesten umulig å finne sånne. Keeper! Anonymkode: 13c4f...f44 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Keeper! Anonymkode: 13c4f...f44 Absolutt keeper! Han liker deg, er ikke interessert i å holde på med mange andre samtidig men vil bli kjent med deg og se om dere passer sammen til et forhold. Før den tid må man jo bruke tid på å bli kjent, noe han gjør hvor han inkluderer deg i sin hverdag. Jeg pleier aldri å bli eksklusiv med noen med mindre jeg vil vurdere dem som en partner. Men man kan jo ikke bli kjærester før man kjenner hverandre? Gå i bryllupet og invester Anonymkode: 5f05d...84c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #7 Skrevet 12. september 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Absolutt keeper! Han liker deg, er ikke interessert i å holde på med mange andre samtidig men vil bli kjent med deg og se om dere passer sammen til et forhold. Før den tid må man jo bruke tid på å bli kjent, noe han gjør hvor han inkluderer deg i sin hverdag. Jeg pleier aldri å bli eksklusiv med noen med mindre jeg vil vurdere dem som en partner. Men man kan jo ikke bli kjærester før man kjenner hverandre? Gå i bryllupet og invester Anonymkode: 5f05d...84c Jeg blir med i bryllupet og gleder meg til det. Hele slekta hans kommer jo dit, så blir spennende å møte de. Har til og med kjøpt meg kjole allerede 😊 Tusen takk for svar og oppbacking Anonymkode: efad3...0e7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #8 Skrevet 12. september 2016 For en dust. Enten er dere kjærester på ordentlig eller ikke. 38 åring og så useriøs....er ikke 17 heller. Nei finn en mann som elsker hele deg og viser det til hele verden. Dette sextullet i skjul er bare ødeleggende!!!! Anonymkode: edf51...781 3
Mr.Woman Skrevet 12. september 2016 #9 Skrevet 12. september 2016 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: For en dust. Enten er dere kjærester på ordentlig eller ikke. 38 åring og så useriøs....er ikke 17 heller. Nei finn en mann som elsker hele deg og viser det til hele verden. Dette sextullet i skjul er bare ødeleggende!!!! Anonymkode: edf51...781 Jeg hadde aldri tatt med en dame på noe som helst familie greier om jeg ikke hadde hatt noe mer i baktankene. Fra mann til TS; jeg hadde stolt på de andre her inne og hvis det er feil, så er han en veldig følelsesløs og lite gjennomtenkt mann! men til ettertanke. 1 år er lenge og jeg har egentlig aldri forstått hvorfor man ikke bare kan si man er kjærester om man har et kjæreste forhold. Og hvis det ikke fungerer, nei da fungerte det ikke og man slo opp... Endret 12. september 2016 av Mr.Woman
Ardenus Skrevet 12. september 2016 #10 Skrevet 12. september 2016 Random folk: Er dere kjærester? Deg: Ikke enda
AnonymBruker Skrevet 13. september 2016 #11 Skrevet 13. september 2016 Når dere har datet et år og du har møtt sønnen hans og du nå skal være med i familiebryllup må det da gå an for denne mannen å forplikte seg til å kalle deg kjæreste? Det er ikke akkurat en forlovelse eller lovnad om å flytte sammen innen et år fordi om dere sier at dere er kjærester? Anonymkode: fa8d8...a22
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #12 Skrevet 14. september 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Når dere har datet et år og du har møtt sønnen hans og du nå skal være med i familiebryllup må det da gå an for denne mannen å forplikte seg til å kalle deg kjæreste? Det er ikke akkurat en forlovelse eller lovnad om å flytte sammen innen et år fordi om dere sier at dere er kjærester? Anonymkode: fa8d8...a22 Han snakker ofte om at han har funnet jenta han vil ha for resten av livet, men han får panikk ved tanke på å bruke ordet kjæreste. Han har til og med sagt st han med glede kunne bodd sammen med meg, men da svarer jeg at jeg ikke vil bo med han som ei "venninne", men som kjæreste/samboer. Skal bli spennende å se etter bryllupet hvor jeg skal møte hele slekta hans, håper det kan gi han ett lite puff om å tørre å gå fra eksklusiv til kjæreste. Skal bli artig å høre hva han svarer hvis noen spør om vi er kjærester i det bryllupet 😊 Jeg gleder meg veldig til dette bryllupet for da vil absolutt alle få vite om oss siden vi skal komme sammen og kjøpe gave sammen. Anonymkode: efad3...0e7
Hactar Skrevet 14. september 2016 #13 Skrevet 14. september 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han snakker ofte om at han har funnet jenta han vil ha for resten av livet, men han får panikk ved tanke på å bruke ordet kjæreste. Han har til og med sagt st han med glede kunne bodd sammen med meg, men da svarer jeg at jeg ikke vil bo med han som ei "venninne", men som kjæreste/samboer. Skal bli spennende å se etter bryllupet hvor jeg skal møte hele slekta hans, håper det kan gi han ett lite puff om å tørre å gå fra eksklusiv til kjæreste. Skal bli artig å høre hva han svarer hvis noen spør om vi er kjærester i det bryllupet 😊 Jeg gleder meg veldig til dette bryllupet for da vil absolutt alle få vite om oss siden vi skal komme sammen og kjøpe gave sammen. Anonymkode: efad3...0e7 Det høres jo ut som dere er kjærester, men at han av en eller annen grunn har fobi mot ordet "kjæreste". Liker han bedre å si at dere er "sammen"? Om dere flytter sammen, har sex bare med hverandre og ser for dere fremtiden sammen, er dere jo kjærester/samboere uansett hva dere velger å kalle det. Kanskje tittelen er mindre viktig enn realiteten? 1
Gjest Sly Skrevet 14. september 2016 #14 Skrevet 14. september 2016 Han ønsker å ha døra litt på gløtt og du går med på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå