AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Dette er litt kleint, men jeg må bare spørre for jeg er super redd for at jeg er gravid! Jeg og kjæresten hadde ubeskyttet sex, som skulle være hoppe av i svingen metoden, men så var vi litt uheldige, og i det han skulle trekke den ut så kom han rett ved skjedeinngangen. Jeg vet at det kan oppstå konsenkvenser av å bruke hoppe av i svingen metoden. Noen som vet om sjansen er stor når han kom i skjedeinngangen? Litt flaut å spørre om.. Jeg tror også dette skjedde ved eggløsningstiden. Hadde eggløsningslim den dagen og var ca på dag 14-16 (skikkelig uflax, for å si det sånn) Det er 6 dager siden dette skjedde, merker foreløbig ingen symptomer, men det er vel tidlig? Er skikkelig nervøs nå! Hadde ikke vært krise. Vi er begge i 20 åra, har fast jobb og eier en leilighet. Men har uansett et ønske om 2-3 år og ikke akkurat nå. Anonymkode: f8bb5...502
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #2 Skrevet 10. september 2016 Når man er oppi 20 års så veit man at man kan bli gravid av "hoppe av i svingen" metoden Anonymkode: 76660...37d 8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 Vel, da har du lært at din kjæreste ikke har god nok kontroll til å holde på sånn. Bruk prevensjon eller ta i mot de barna som kommer. Anonymkode: 26394...b08 2
malla1989 Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 Sjansen er absolutt til stede, men det er veldig vanskelig å si. Jeg og mannen min har ikke brukt noen prevensjon på mange år, og han har alltid hoppet av i svingen. Dette har han tydeligvis vært "god" til, fordi jeg har aldri blitt gravid. Men når vi bestemte oss for å få barn, klaffa det i første prøveperiode. Husk på at sjansen er absolutt til stede, og hvis man absolutt ikke ønsker barn for øyeblikket er det lurt å bruke ordentlig prevensjon. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 Så dere ikke på "kroppen din" programmet som gikk på tv i vår? Så lenge mannen har tisset før samleie så det ikke finnes levende sædceller i slangen er det faktisk trygt å "hoppe av i svingen". Men det er alltid en men da selvsagt. Men de sammenligna det med sikkerheten til kondom tror jeg, i allefall en type prevensjon, så muligheten er jo der. Anonymkode: 7c610...7bb
absinthia Skrevet 10. september 2016 #6 Skrevet 10. september 2016 Helt klart! Fikk førstemann etter første og eneste gang vi prøvde bruke "hoppe av i svingen" som prevensjon.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #7 Skrevet 10. september 2016 Kjæresten din klarer det ikke, og da er det ikke trygt. Vi hoppet av i svingen i to år, men partner var aldri i nærheten av å spurte rundt i om der heller Anonymkode: ca8e2...702
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #8 Skrevet 10. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så dere ikke på "kroppen din" programmet som gikk på tv i vår? Så lenge mannen har tisset før samleie så det ikke finnes levende sædceller i slangen er det faktisk trygt å "hoppe av i svingen". Men det er alltid en men da selvsagt. Men de sammenligna det med sikkerheten til kondom tror jeg, i allefall en type prevensjon, så muligheten er jo der. Anonymkode: 7c610...7bb Det er da flere menn som har sædceller i forsatsen. Jeg synes det høres rart ut at et program har gått ut med at det "å hoppe av i svingen" er et sikkert prevensjonsmiddel når det i alle andre sammenhenger advares mot nettopp dette. Anonymkode: b7557...4c9 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #9 Skrevet 10. september 2016 Det kan komme noe ut før resten også. Det er ikke trykt med å hoppe av i svingen Anonymkode: 28bd1...872
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #10 Skrevet 10. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er da flere menn som har sædceller i forsatsen. Jeg synes det høres rart ut at et program har gått ut med at det "å hoppe av i svingen" er et sikkert prevensjonsmiddel når det i alle andre sammenhenger advares mot nettopp dette. Anonymkode: b7557...4c9 Jeg burde ha ventet med å poste dette. Jeg googlet dette, og jeg sitter igjen med et lattermildt inntrykk. Dette er en undersøkelse basert på forsatsen til FEM gutter. Dette er langt ifra et godt nok antall for å trekke slike konklusjoner. Det er ikke noen tvil om at forsatsens innhold av sædceller er svært varierende blant menn. Det finnes menn som overhodet ikke har sædceller i forsatsen, men dette gjelder ikke for alle. Anonymkode: b7557...4c9
TinaChristina Skrevet 10. september 2016 #11 Skrevet 10. september 2016 Hvorfor kan dere ikke bruke prevensjon?? Er jo bare tull å ikke kunne peise på til mål.
Gjest UngMann1986 Skrevet 11. september 2016 #12 Skrevet 11. september 2016 (endret) 7 timer siden, CaramelDevil skrev: Hvorfor kan dere ikke bruke prevensjon?? Er jo bare tull å ikke kunne peise på til mål. Enig med deg! Enten det er med kondom eller annen prevensjon, alltid best å peise på til mål, som du sier! Hvis mannen tilhører flertallet som ikke har sædceller i forsatsen, og i tillegg har god kontroll på utløsningen, er det nok en ganske sikker metode. Endret 11. september 2016 av UngMann1986
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #13 Skrevet 11. september 2016 Altså.. Ikke bruke prevansjon i eggløsningstiden? Er det mulig.................. Dere vil med andre ord egentlig ha barn. Ja, det er en stor sjanse for at du er gravid. Du burde ha tatt angrepillen. Anonymkode: d566f...6a9
Gjest Tutte Skrevet 11. september 2016 #14 Skrevet 11. september 2016 Den Saturday, September 10, 2016 at 20.30, malla1989 skrev: Sjansen er absolutt til stede, men det er veldig vanskelig å si. Jeg og mannen min har ikke brukt noen prevensjon på mange år, og han har alltid hoppet av i svingen. Dette har han tydeligvis vært "god" til, fordi jeg har aldri blitt gravid. Men når vi bestemte oss for å få barn, klaffa det i første prøveperiode. Husk på at sjansen er absolutt til stede, og hvis man absolutt ikke ønsker barn for øyeblikket er det lurt å bruke ordentlig prevensjon. Lykke til! Samme her. Aldri blitt gravid ved hoppe av metoden. Men da vi begynte å prøve klaffa det på første forsøk.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #15 Skrevet 11. september 2016 "hoppe av i svingen" er bare tullball. Er det ingen som har seksual-undervisning på skolen lenger? Anonymkode: ee0d0...698 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå