AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Hei! Jeg skal ha på meg en kjole i kveld som går rett over skuldrene, så jeg må ha en stroppløs bh, eller gjennomsiktige stropper.. Og det har jeg ikke fra før av, så må kjøpe nå før 18.00. Er det noen som har noen gode tips å komme med? Stroppløs, eller vil det bli fint med gjennomsiktige stropper også? Og hvor kjøper jeg i så fall det? Aldri eid en stroppløs bh, hvor kan jeg kjøpe en som allikevel gir godt løft push-up-effekt? Pleier vanligvis å kjøpe undertøy på Cubus/h&m osv, så helst ikke noe spesialbutikk. Anonymkode: 1a070...71b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #2 Skrevet 10. september 2016 Bher må prøves. Hvor du finner en bh som passer både til kroppen din og ønskene dine må du ut og lete og prøve for å finne svar på. Anonymkode: 13f54...a63
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 Sant nok men akkurat om gjennomsiktige stropper ser bra ut eller ei, det er det kanskje noen her som vet? Faller mer og mer mot det, da det står at stroppløse ofte ikke gir godt løft, naturlig nok. Men jeg må allikevel ut å handle, for ingen av de jeg har kan jeg bytte stropper på Noen som vet om Cubus/h&m har bher man kan bytte stroppene på? Anonymkode: 1a070...71b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 Jeg tror jeg kjøpte mine i vanlig kjedebutikk i alle fall. Uten at jeg kan huske akkurat hvilken. Anonymkode: 1f509...c73
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg skal ha på meg en kjole i kveld som går rett over skuldrene, så jeg må ha en stroppløs bh, eller gjennomsiktige stropper.. Og det har jeg ikke fra før av, så må kjøpe nå før 18.00. Er det noen som har noen gode tips å komme med? Stroppløs, eller vil det bli fint med gjennomsiktige stropper også? Og hvor kjøper jeg i så fall det? Aldri eid en stroppløs bh, hvor kan jeg kjøpe en som allikevel gir godt løft push-up-effekt? Pleier vanligvis å kjøpe undertøy på Cubus/h&m osv, så helst ikke noe spesialbutikk. Anonymkode: 1a070...71b Du får kjøpt gjennomsiktige stropper som du kan feste på en av dine BHer, på flere butikker (H&M, Lindex o.l.) Anonymkode: 36a74...183
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #6 Skrevet 10. september 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sant nok men akkurat om gjennomsiktige stropper ser bra ut eller ei, det er det kanskje noen her som vet? Faller mer og mer mot det, da det står at stroppløse ofte ikke gir godt løft, naturlig nok. Men jeg må allikevel ut å handle, for ingen av de jeg har kan jeg bytte stropper på Noen som vet om Cubus/h&m har bher man kan bytte stroppene på? Anonymkode: 1a070...71b Hvis du hadde brukt tiden din til å ta en kikk på nettbutikkene deres istedenfor her inne på KG så hadde du funnet svaret selv. Anonymkode: dc888...ce6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #7 Skrevet 10. september 2016 Gjennomsiktige stropper er IKKE usynlig. De er like synlige som en vanlig stropp og personlig syns jeg det er utrolig lite pent. Anbefaler stroppeløs bh fra Lindex. De holder seg oppe selv og er kjempegode. Må du ha stropper velger du i så fall hudfargede. Anonymkode: 7f21b...1d4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #8 Skrevet 10. september 2016 Gjennomsiktige stropper er kjempestygt. Ikke bruk det. Men de har stroppeløse på alle butikker som selger undertøy. HM, Cubus, Lindex osv.. så det er bare å gå ut å prøve. Anonymkode: b9db3...841
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #10 Skrevet 10. september 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg skal ha på meg en kjole i kveld som går rett over skuldrene, så jeg må ha en stroppløs bh, eller gjennomsiktige stropper.. Og det har jeg ikke fra før av, så må kjøpe nå før 18.00. Er det noen som har noen gode tips å komme med? Stroppløs, eller vil det bli fint med gjennomsiktige stropper også? Og hvor kjøper jeg i så fall det? Aldri eid en stroppløs bh, hvor kan jeg kjøpe en som allikevel gir godt løft push-up-effekt? Pleier vanligvis å kjøpe undertøy på Cubus/h&m osv, så helst ikke noe spesialbutikk. Anonymkode: 1a070...71b Noen bruker en slags tape i steden for BH Anonymkode: 36a74...183
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå