Gå til innhold

Foreldre til klassevenner på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er litt greit åha de på vennelista, vi har opprettet en klassegruppe der, og man kan legge inn de som er på vennelista, men så er det noen foreldre som ikke er venn med noen på facebook - og da er det litt vanskelig da...

har prøvd å lagt de til på vennelisten, men tror de har ignorert venneforespørselen, når jeg går inn nå så ser jeg fortsatt profilen, men det går ikke an å legge til venn... og de er ikke på mine sendte forespørsler heller.
Jeg tenker at de som ikke vil ha barnas venners foreldre på vennelista har noe å skjule. 

Anonymkode: cec64...0e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle er veldig opptatt av facebook. Noen ønsker bare nære venner på facebook :) Behøver ikke bety noe som helst.

Anonymkode: da549...d0a

Skrevet

Jeg ville ikke hatt hvem som helst som venn på fb. En forelder jeg ikke kjenner ville jeg ikke akseptert

Anonymkode: 324bb...110

Skrevet

De har noe å skjule fordi de ikkje vil bli FB-venn med personer de ikkje kjenner? Klart det, de har nok bilder av fyll og fest og barnemishandling og sånt, du vet, sånt som bare er reservert for folka de kjenner :roll:

Skrevet

Vi foreldre har opprettet en egen Facebook-gruppe. Det tenker jeg holder.. Vi er ikke nødvendigvis venner IRL eller på face, men vi når hverandre på gruppa og alle mottar beskjedene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...