Gå til innhold

Hvilken tid/dag er vanligst å fri på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyttår? Jul? I ferien?

Eller er gutter ikke alltid så romantiske og kan derfor

fri en "vanlig" dag?

Når fridde deres kjære?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fridde på kvelden 04/04/04, en søndag i begynnelsen av eller rett før påsken.

Skrevet

Samboeren min fridde på nyttårsaften. Tror nok det er en populær dagen sammen med valentines day, bursdager o.l.

Gjest Betty Boop
Skrevet

Min kjære fikk spesiallaget en ring til meg som han skulle fri med - han måtte vente på den i 5 uker. Når han fikk den var han så sprekkeferdig at han fridde samme dagen. Og det var en helt vanlig hverdag!

Skrevet

Mannen min fridde 1. pinsedag, men det var tilfeldig at det var akkurat den dagen.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Er det mindre romantisk å fri på en vanlig dag? :o Jeg trodde frieriet var romantisk i seg selv, men det er kanskje ikke godt nok for alle jenter/kvinner?

Skrevet
Er det mindre romantisk å fri på en vanlig dag? :o Jeg trodde frieriet var romantisk i seg selv' date=' men det er kanskje ikke godt nok for alle jenter/kvinner?[/quote']

Sant nok det. Jeg kommer nok til å syns det er like romantisk uansett. (bare han frir... :)

Jeg var bare usikker på om gutter tenker som oss jenter, at de gjør det en vanlig hverdag eller om de vil gjøre det på en dag som nyttårsaften. Kanskje de gjør det på nyttårsaften, jul etc. for da tror de at VI jenter ønsker det, en spesiell dag liksom.

Lurte bare på hva dere tror om det?

Og når dere ble fridd til/fridde?

Skrevet

Mannen min fridde en helt vanlig fredag i oktober, og tok meg derfor helt på senga (tilfeldigvis var det på dåpsdagen min, men det visste ikke han :wink: )

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg fridde til min kjære på en helt vanlig dag. :sjarmor:

Hva som er mer romantidk er nok individuelt, mend et er nok noen som frir på "spesielle" dager. Min personlige mening, så er ikke julaften, nyttårsaften mer romantiske dager for slike ting, enn andre dager. Men meg om det :wink:

Skrevet

Frieri? Nei, det har vi ikke sett... :ler:

Skrevet

Min mann fridde til meg på julaften. Jeg visste at han kom til å fri ved juletider (ikke nødvendigvis den julen) fordi jeg har alltid sagt at jeg vil ha halvannet år til å planlegge og han har alltid sagt at han ville gifte seg om sommeren, så vi hadde snakket om at når det kom så lang ble det vel til å fri ved juletider :wink:

Og det var utrolig vakkert, ikke fordi det var julaften, men fordi foreldrene mine, søsteren min og ungene mine var der, jeg satt i pysj og min kjære satt med tårer i øynene......... *mimrer*

Sukk

:)

Skrevet

Vi forlovet oss 20.02.00... (en lett dato å huske, 200200.. :wink: )

Skrevet

Jeg håper min kjære frir på en helt vanlig dag jeg... Jeg synes det er for vanlig med nyttårsaften og julaften etc... og vi er ikke så "normale" :o tihi...

Men han må gjerne gjøre noe stort og flott likevel da... :wink: ¨'

Pam

Skrevet

min kjære fridde på en hverdag.. Men det var datoen som var spessiel for oss da.

Skrevet

Min kjære fridde på en torsdag. Hvilken ukedag det skjer på har ingenting å si. Det som var viktig var at vi var på en plass som betydde mye for oss begge og at vi hadde fri til å nyte resten av dagen. :-)

Skrevet

Min elskede Morten fridde til meg på dagen vår,

17 mai. For meg var det veldig romantisk at det

var på "vår" spesielle dag.

Skrevet

Min kjære fridde på ettårsdagen vår. Vi var i utlandet for å feire dagen, og jeg hadde ingen aning om at han hadde tenkt å fri, så jeg ble veldig overrasket og kjempeglad :)

Gjest bare innom
Skrevet

Min kjære fridde til meg på en helt vanlig hverdag. Men vi var på ferie i Karibien, og vi satt på verandaen og drakk litt vin i solnedgangen, da han plutselig kom bort, og satte seg på kne og sa " kjære **** vil du gifte deg med meg?" og ga meg en nydelig diamantring.

Det var kjempe romantisk.... hadde ikke noe å si med tid / dato eller noen ting... var jo sååå utrolig hyggelig!!

De bildene som ble tatt rett etterpå av et vennepar av oss.. taler for seg...

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...