Shiny Skrevet 22. juli 2002 #1 Skrevet 22. juli 2002 Jeg har siden lørdag hatt en utrolig intens kløe i underlivet. Kan det være sopp? Hva er kjennetegnene bortsett fra kløe? Og hvordan får man sopp? Jeg har vært på apoteket og kjøpt Canestene i dag- har hørt reklame på radioen om denne. Hvis det er sopp, forsvinner det da veldig fort med denne eller??? Takknemlig for svar.
Linnda Skrevet 22. juli 2002 #2 Skrevet 22. juli 2002 Høres veldig ut som om du har fått sopp. Spesielt også hvis du har litt klumpete utflod. Hva en soppinfeksjon kommer av er jeg ikke helt sikkert på, bortsett for at jeg alltid får det når jeg må spise pencilin. Canesten savle + vagitore(stikkpille til skjeden) skal gi ganske rask virkining hvis det er en soppinfeksjon du har.
Sandy Skrevet 22. juli 2002 #3 Skrevet 22. juli 2002 Jeg hadde nøyaktig det samme som deg lille venn.. Gikk med det i ca et halvt år jeg før jeg fant ut hva det var.. Og at det i det hele tatt var noe...! Jeg dro på apoteket og kjøpte canesten, den funket helt greit! Anbefales! Den var ikke noe problem å bruke, kremen er bare krem, svir ikke eller noe, men den pillen er litt vemmelig da den smuldrer seg opp og kommer ut igjen.. Ushe.. Men, prøv canesten du!
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #4 Skrevet 23. juli 2002 Vivag anbefales også. Den fås i både krem og stikkpille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå