AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Jeg har blitt tilbudt en del ting av familie og venner siden jeg nylig har begynt å leie en leilighet. Dette er alt fra kjøkkenting og møbler. Noen har sagt "ja, vi har ikke bruk for det, så det er bare å ta det om du vil ha det". Noen ting er også ubrukte. Synes det er for gale å ikke gi noe igjen når jeg får så mye. Men hva skal jeg gi? Skal jeg tilby å betale de? Eller skal jeg heller gi en slags takke-gave? Anonymkode: 6b70e...409
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #2 Skrevet 10. september 2016 Takkegave er sikkert koselig. Min første tanke er en gave à la "Tusen takk for kjøkkenmaskinen, jeg lagde ei kake til dere i den og den var veldig grei å bruke". Anonymkode: afa0c...a35 4
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 Hva med en blomst og et fint takke kort
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 En takkegave høres bra ut. Omtenksomt av deg å vise at du setter pris på det du har fått. Anonymkode: 87115...951
Dr. A. Kula Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 Jeg tenker de gir ting som de ikke trenger til deg fordi du har lite råd i etableringsfasen. Da virker det dumt å betale/gi gaver tilbake. Du kan istedet invitere de på selskap, stiller opp som barnevakt, hjelpe med husvask, lage en middag (som du tar med). Hva man gir tilbake er selvsagt avhengig av situasjon til giveren, men da plukker du rett forslag til rett person. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå