AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #1 Del Skrevet 10. september 2016 Er polyamid sånn stoff man lett svetter i, slik som akryl eller er det bedre? Anonymkode: 51702...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #2 Del Skrevet 10. september 2016 Ingen som vet hvilke egenskaper dette stoffet har? Ull og Polyamid, er det krise? Blir det klamt? TS Anonymkode: 51702...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #3 Del Skrevet 10. september 2016 Alle syntetiske stoffer er noe herk Anonymkode: a0adc...cc6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #4 Del Skrevet 10. september 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle syntetiske stoffer er noe herk Anonymkode: a0adc...cc6 så det er syntetisk? Trodde det var noe avfall av treindustrien? Eller er det noe annet jeg tenker på nå? TS Anonymkode: 51702...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #5 Del Skrevet 10. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: så det er syntetisk? Trodde det var noe avfall av treindustrien? Eller er det noe annet jeg tenker på nå? TS Anonymkode: 51702...217 Viscose får man bl.a. fra tre og bambus Anonymkode: a498d...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #6 Del Skrevet 10. september 2016 https://snl.no/polyamid Anonymkode: 5deff...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #7 Del Skrevet 10. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Viscose får man bl.a. fra tre og bambus Anonymkode: a498d...5ef aha, da var det det jeg tenkte på da... Det er da ikke klamt, og puster bedre enn akryl? TS Anonymkode: 51702...217 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #8 Del Skrevet 10. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: aha, da var det det jeg tenkte på da... Det er da ikke klamt, og puster bedre enn akryl? TS Anonymkode: 51702...217 Jeg har erfaring med bambusviskose, og synes at det puster bra Anonymkode: a498d...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #9 Del Skrevet 10. september 2016 Polyamid er et annet ord for nylon, som i min verden er synonymt med klamt. Ang viskose, så synes jeg viskoseklær fungerer godt der det er varmt og klamt sammenliknet med andre kunstfiber. Det spiller liten rolle om den stammer fra bambus, bomull eller noe annet fordi cellulosefibrene blir endret i framstillingsprosessen. (Det blir omtrent som å si at man foretrekker bensin laget av nordsjøolje framfor andre steder, eller papir framtstilt av gran og ikke furu.) Anonymkode: f4aca...1ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #10 Del Skrevet 10. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Polyamid er et annet ord for nylon, som i min verden er synonymt med klamt. Ang viskose, så synes jeg viskoseklær fungerer godt der det er varmt og klamt sammenliknet med andre kunstfiber. Det spiller liten rolle om den stammer fra bambus, bomull eller noe annet fordi cellulosefibrene blir endret i framstillingsprosessen. (Det blir omtrent som å si at man foretrekker bensin laget av nordsjøolje framfor andre steder, eller papir framtstilt av gran og ikke furu.) Anonymkode: f4aca...1ce Takk for utfyllende info, tror det er viskose jeg har tenkt på hele tiden... ts Anonymkode: 51702...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #11 Del Skrevet 10. september 2016 Ps Treningstoppene fra P.Robert lukter høgg når man har svettet i de Men jeg vet ikke hvilket materiale det er i de Anonymkode: a498d...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #12 Del Skrevet 10. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ps Treningstoppene fra P.Robert lukter høgg når man har svettet i de Men jeg vet ikke hvilket materiale det er i de Anonymkode: a498d...5ef Denne http://pierrerobert.no/t-skjorte-til-trening-lagoon/p/734 Men det står ikke hva den er laget av Anonymkode: a498d...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #13 Del Skrevet 10. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Denne http://pierrerobert.no/t-skjorte-til-trening-lagoon/p/734 Men det står ikke hva den er laget av Anonymkode: a498d...5ef 88% polyester w/Cool Comfort 12% elastan (fant jeg ut) Aldri mer polyester her i gården! Anonymkode: a498d...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bokbinderen Skrevet 10. september 2016 #14 Del Skrevet 10. september 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne http://pierrerobert.no/t-skjorte-til-trening-lagoon/p/734 Men det står ikke hva den er laget av Anonymkode: a498d...5ef "Material: 88% polyester w/Cool Comfort 12% elastan" Hvis du leter litt finner du informasjonen Ikke rart det stinker. Edit: så du hadde funnet ut av det nå. Endret 10. september 2016 av Bokbinderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #15 Del Skrevet 10. september 2016 Et øyeblikk siden, Bokbinderen skrev: "Material: 88% polyester w/Cool Comfort 12% elastan" Hvis du leter litt finner du informasjonen Ikke rart det stinker. Takk! Hvordan kan de finne på å bruke slike materialer i treningsklær? Anonymkode: a498d...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #16 Del Skrevet 10. september 2016 Et øyeblikk siden, Bokbinderen skrev: "Material: 88% polyester w/Cool Comfort 12% elastan" Hvis du leter litt finner du informasjonen Ikke rart det stinker. Huff polyester er jeg for gammel til! Forbinder det bare med billigklær og svettelukt da jeg var 20 bestod 80% av klærne mine av akryl og polyester, nå orker jeg ikke det mer... Anonymkode: 51702...217 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #17 Del Skrevet 10. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Huff polyester er jeg for gammel til! Forbinder det bare med billigklær og svettelukt da jeg var 20 bestod 80% av klærne mine av akryl og polyester, nå orker jeg ikke det mer... Anonymkode: 51702...217 Hvilke materialer anbefaler du på tøy som skal være innerst mot kroppen? Anonymkode: a498d...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bokbinderen Skrevet 10. september 2016 #18 Del Skrevet 10. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk! Hvordan kan de finne på å bruke slike materialer i treningsklær? Anonymkode: a498d...5ef Værsågod! Jeg tror kanskje det er billig å lage klær av. Uten at jeh skal si det for sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #19 Del Skrevet 10. september 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke materialer anbefaler du på tøy som skal være innerst mot kroppen? Anonymkode: a498d...5ef silke, ull, bomull... Anonymkode: 51702...217 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #20 Del Skrevet 11. september 2016 I utgangspunktet lukter kunststoffer mye mer enn naturlige stoffer som lin, slike, ull og bomull. Men hvis du vasker toppen rett etter trening/tur burde det ikke være noe problem. Anonymkode: 6c38a...3ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå