Freshsister Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Lurer på om det er vits å prøve den eller bare bortkastede penger. Hvor lenge holdt det hos dere? Hvor lang tid brukte du for påføring og tørking? Jeg har pleid å bruke Isadora sin variant. Er så fint med fine negler men trenger noe som ikke flasser på en stund...
Londres Skrevet 10. september 2016 #2 Skrevet 10. september 2016 Har prøvd. Holder lengre enn vanlig lakk, lyse farger kan sprekke opp litt etter noen dager uten at noe faller av. Sprekkene er mørkere, så det vises jo. Ser at det anbefales å ta på ny topplokk med jevne mellomrom. Tar ikke lengre tid å ta på enn annen lakk, tørker raskt. Ikke ta på for tykt lag, da kan du dra av hele lakken i hele biter (som plastikk/gummi). Jeg lurer nok på om topplakken Gel setter med vanlig Essielakk under er en større favoritt. 1
Freshsister Skrevet 10. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2016 Ok. Men husker du hvor mange dager den holdt? Eller når tok du den av? Brukte du underlakk?
Djungelvrål Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 Ikke noe spes og ikke verdt pengene. Tørket fort inn. Flasser av like fort som andre lakker, men det gjør alle gel-lakker. Gel-lakk er bare et hypet ord for helt vanlig neglelakk.
Londres Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 5 timer siden, Freshsister skrev: Ok. Men husker du hvor mange dager den holdt? Eller når tok du den av? Brukte du underlakk? Må bruke underlakk. Uten så sklir den rett av hos meg iallfall. Tenker den holdt i fem dager med underlakk. Kunne sikkert hatt den på en dag eller to til da jeg er ekstremt kresen og fjerner alt ved første tegn til slitasje. 1
Freshsister Skrevet 10. september 2016 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2016 Takk for svar! Jeg pleier å bruke rød neglelakk, kanskje man ser ikke sprekkene da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå