Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her, jeg er 24 og etter fødsel og innsett av hormonspiral har jeg fått masse kviser, spesielt rundt hakeområdet. Jeg bruker daglige 3 trinnsprogrammet til Clinique, bruker ikke noe sminke etter enn på øynene. Har prøvd den fra apoteket (basiron?) de som Kylie Jenner anbefaler osv og ingeting hjelper. Er ikke så kult å gå rundt med masse kviser konstant..

Anonymkode: b56a6...ad0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laserbehandling? Det koster litt da. Ellers ville jeg droppet Clinique og produkter fra apoteket (og slutte å høre på Kardashians som blir sponset), og ta en tur innom en god hudpleiesalong. De har peiling. De kan anbefale deg produkter, og kanskje en kur også. 

Anonymkode: c9ff8...565

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her, jeg er 24 og etter fødsel og innsett av hormonspiral har jeg fått masse kviser, spesielt rundt hakeområdet. Jeg bruker daglige 3 trinnsprogrammet til Clinique, bruker ikke noe sminke etter enn på øynene. Har prøvd den fra apoteket (basiron?) de som Kylie Jenner anbefaler osv og ingeting hjelper. Er ikke så kult å gå rundt med masse kviser konstant..

Anonymkode: b56a6...ad0

Prøv og klem på kvisene, men hvis kvisene er under huden så kan du ikke klemme på de. Kvisen dine kommer garantert til å gå vekk etter en stund. (vet ikke hvor lenge) Gå til en lege eller spør noen du kjenner som har hatt kviser som du har nå! Det kommer til å ordne seg! :tommelopp:

Skrevet

Jeg har noen akutt tips som kan hjelpe litt. Jeg bruker rektak salve på de underjordiske kvisene om kvelden. Det gjør at de ikke blir så betente og at det lar seg sminke over. Og på de åpne kvisene som man kan klemme bruker jeg antibac. Noe som gjør at de tørker ut. Og bakterene dør. Synd det ikke fins en skikkelig kur, men da må man bare gjøre det beste ut av det. Jeg har kun hormonele utbrudd. Er det omtrent kronisk så ville jeg ha kontaktet lege. 

Skrevet

Kom deg til lege fortere enn fy. Be han/hun henvise deg til hudlege. Det hjalp meg'

Anonymkode: 31d49...6cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...