AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #1 Skrevet 10. september 2016 Jeg aner ikke hva jeg har vært borti, men det lukter urin av den ene joggeskoen min. Vil helst ikke kaste dem, det er gode sko. Har prøvd å legge i bløtt i eddikvann, men det lukter like ille når det tørker. Har noen et godt råd? Anonymkode: c8bc7...0c6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #3 Skrevet 10. september 2016 Snakker du kattepiss eller rett å slett fra et menneske? Kattepiss = kast skoen. Menneske = en runde i vaskemaskinen og good to go! Anonymkode: 748ea...4fa
Sh999 Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg aner ikke hva jeg har vært borti, men det lukter urin av den ene joggeskoen min. Vil helst ikke kaste dem, det er gode sko. Har prøvd å legge i bløtt i eddikvann, men det lukter like ille når det tørker. Har noen et godt råd? Anonymkode: c8bc7...0c6 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg aner ikke hva jeg har vært borti, men det lukter urin av den ene joggeskoen min. Vil helst ikke kaste dem, det er gode sko. Har prøvd å legge i bløtt i eddikvann, men det lukter like ille når det tørker. Har noen et godt råd? Anonymkode: c8bc7...0c6 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg aner ikke hva jeg har vært borti, men det lukter urin av den ene joggeskoen min. Vil helst ikke kaste dem, det er gode sko. Har prøvd å legge i bløtt i eddikvann, men det lukter like ille når det tørker. Har noen et godt råd? Anonymkode: c8bc7...0c6 Prøv å legg nedi en te pose👍
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 Prøv å vask de på 40 grader i vaskemaskin med Omo el.l., dersom de tåler det (eller evt vask de i en vaskebøtte) Anonymkode: b15e6...9ea
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #6 Skrevet 10. september 2016 Fotball sko som har blitt våte lukter kattepiss😜 Går over etterhvert men stinker 😖😖😖 Anonymkode: 5f3c8...2a2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #7 Skrevet 10. september 2016 En runde i vaskemaskinen burde gjøre susen. Anonymkode: 99622...f14
jupiter_c Skrevet 10. september 2016 #8 Skrevet 10. september 2016 vask de i vaskemaskinen, med vaskepulver, og eddikk istedenfor skyllemiddel...
Minya Skrevet 10. september 2016 #9 Skrevet 10. september 2016 Vaskemaskin på 40 grader med eddikk både som skyllemiddel og en dl ekstra i trommelen. Plukk ut innersålene for at de skal bli grundig vasket. Husk å ta ut lissene, de skal ikke vaskes.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #10 Skrevet 10. september 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg aner ikke hva jeg har vært borti, men det lukter urin av den ene joggeskoen min. Vil helst ikke kaste dem, det er gode sko. Har prøvd å legge i bløtt i eddikvann, men det lukter like ille når det tørker. Har noen et godt råd? Anonymkode: c8bc7...0c6 Eddik i sko lukter katteurin. Anonymkode: 24765...073
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #11 Skrevet 10. september 2016 Kjør dem på 30 grader, i vaskemaskinen og slutt å ha eddik på dem. Anonymkode: b7482...411
Gresskaret Skrevet 10. september 2016 #12 Skrevet 10. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fotball sko som har blitt våte lukter kattepiss😜 Går over etterhvert men stinker 😖😖😖 Anonymkode: 5f3c8...2a2 Har også merket det ja.... holder jo på å kveles av fotballskoene. 😨 ikke tror jeg de tåler maskinvask som vanlige joggesko. Bruker en spray som skal fjerne lukt i fotballsko, kanskje den vil funke på HI sine sko?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå