Aircondition Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Noen tips? Hadde jeg hatt god tid på meg kunne jeg sydd eller strikket noe men selskapet er i morgen!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 Brosje, det ble svigermor glad for. Kan brukes på alt fra kjoler til ullgensere. Anonymkode: 31674...dee
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #6 Skrevet 10. september 2016 Et pent ullpledd Skjerf Mimrebok om barndommen fra tiåret hun er vokst opp i (selges hos de fleste bokhandlere) Skinnhansker Anonymkode: 31674...dee
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #7 Skrevet 10. september 2016 familiebilde i ramme fenalår konfekt blomster, gjerne potteplante vin eller likør (hvis hun drikker alkohol) Anonymkode: 0ca8f...751
Gjest Margit Spat Skrevet 10. september 2016 #8 Skrevet 10. september 2016 Jeg ville laget en pakke med et utvalg eksklusive og/eller kortreiste matvarer: god kaffe/te, fin olivenolje, konfektbiter, honning, pesto av forskjellig slag, saft/syltetøy/marmelader, oster... Det finnes mer og mer av slike fine og gode ting på markedet nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå