AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Er litt nyskjerrig på Nakenfest. Hvordan foregår det? Har aldri vært på det, eller hatt det selv. Men der høyest litt gøy ut. Noen som vil fortelle hva som skjer? Regner med at alle gjestene er nakne? 😃 Anonymkode: 17615...fa2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regner med at alle gjestene er nakne Bare damene. Hvem i alle dager vil se en naken mann. Anonymkode: dab98...20f 2
Gjest Ajax Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Hørtes digg ut! Skal vi leie lokale og ta et KG-treff?
Testosteron Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem i alle dager vil se en naken mann. Anonymkode: dab98...20f Bent Høie
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, Testosteron skrev: Bent Høie Bente Høie er som kvinner flest. Ikke særlig begeistret for nakne menn. Anonymkode: dab98...20f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 6 minutter siden, Testosteron skrev: Bent Høie Eller Bård Håksrud. Det finnes masse i Riga å kose seg med. Anonymkode: 5b2fd...469 1
Testosteron Skrevet 9. september 2016 #7 Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Eller Bård Håksrud. Det finnes masse i Riga å kose seg med. Anonymkode: 5b2fd...469 Men hvem vil se Bård Håksrud naken? Ikke en gang Bent Høie 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #8 Skrevet 10. september 2016 Klapp igjen om B. Høie!! Vil ha svar angående Nakenfest😉 Ts Anonymkode: 17615...fa2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #9 Skrevet 10. september 2016 Jeg var på en litt lik fest her i Oslo i vinter. Ca 30 stk til stede, både par og single (jeg var single). Dresscode var "pent undertøy". Festen var hjemme hos et par med stort hus. Noen kjente hverandre, noen ikke. Jeg var der sammen med 3 venninner hvor hun ene kjente vertskapet. Vi vorset og pynte oss hos en av venninne før vi tok en taxi tid. Når vi kom dit, gikk vi på et bad og tok av oss tøy. Mye pene mennesker der. Ca alder mellom 25 og 40/45. Gutta gikk stort sett i boksere, noen i undertøys t-skjorte i tillegg (type Calvin klein el l). Gutta gikk barbeint. Jentene gikk i pene, matchende undertøysett. Noen hadde korsetter. De fleste hadde strømper av en eller annen type, og alle hadde høye sko, et par hadde støvletter ankelstøvletter. Jeg hadde et enkelt sett med bh og truse (ikke string) i sort og med litt blonder. I tillegg hadde jeg sorte stayups og noen åpne, høye pumps. En innleid dj-spilte, fingermat/sushi, mye å drikke (alle hadde betalt inn kr 1000). Litt "varmt" i lokalet, kul o dempet belysning, en del stearinlys. Vi snakket faktisk om det, at det i det lyset ble alle pene, sexy. Ingen "regler", ingen vakter, men en veldig fin og respektfull tone. Ble mer som en "vanlig" fest, hvor vi minglet og sirkulerte. Møtte flere single gutter, danset. I 2 etg var det 3-4 soverom med skilt på døren Ledig/Opptatt, hvor noen gikk. Om døren var lukket, så skulle det respekteres. Jeg var oppom en gang sammen med ei venninne. Da stod døren åpen, og ett par lå og småkoste sammen med ei jente. ett annet rom var låst - visst nok et gift par som tok en "pause" i festen. Som sagt - god stemning, mye dansing, mye komplimenter, mye prating. Etter hvert ble det nesten slik at vi ikke tenkte så mye på at vi gikk i undertøyet. Men stemningen var erotisk. En del småerigerte pikker, en del stryking, både diskre og mindre diskre, og noen som klinet. Jeg møtte en morsom gutt (advokat) som jeg hooket med og vi dro hjem til ham når festen begynte å ende. Der hadde vi masse deilig sex. Møtte ham et par ganger senere også, men var nok ikke helt match. Likte konseptet, og har fått beskjed om at det blir en ny fest på samme sted i november. Er fortsatt singel og tror jeg drar, kanskje også uten venninner .... Anonymkode: ed5f2...465 2
Gjest Klopp Skrevet 12. september 2016 #10 Skrevet 12. september 2016 Den 9.9.2016 at 1.28, AnonymBruker skrev: Bare damene. Hvem i alle dager vil se en naken mann. Anonymkode: dab98...20f Kvinner som tenner på menn regner jeg med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå