Gjest Supersol Skrevet 9. september 2016 #21 Skrevet 9. september 2016 2 minutter siden, DreamOn skrev: Men du må jo det, du skriver jo at skyllemiddel og vaskepulver sammen gjør hvite klær brune. Nei. Har ikke skrevet det. Hvor står det?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #22 Skrevet 9. september 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du anbefales å gjøre som anbefalt i mitt innlegg #2, opp i her. Skyllemiddel i kombinasjon med vaskemiddel er uheldig for klær, særlig hvitt og lyst tøy, det blir brunt. (Og du blir lite populær.) Anonymkode: 95890...ad1 Aldri opplevd. Og jeg har gjort den tabben mange ganger. Anonymkode: f3ce1...9a3
Djungelvrål Skrevet 9. september 2016 #23 Skrevet 9. september 2016 2 minutter siden, Supersol skrev: Nei. Har ikke skrevet det. Hvor står det? Blandet deg med AB. Beklager.
Gjest Supersol Skrevet 9. september 2016 #24 Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, DreamOn skrev: Blandet deg med AB. Beklager. Ok
Djungelvrål Skrevet 9. september 2016 #25 Skrevet 9. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Aldri opplevd. Og jeg har gjort den tabben mange ganger. Anonymkode: f3ce1...9a3 Ikke jeg heller og som jeg skrev så ville jo dette skjedd med alle hvite klær uansett hvis det var tilfelle. Skitne klær har jo skyllemiddel i seg når de hives til vask.
Sirah Skrevet 9. september 2016 #26 Skrevet 9. september 2016 Jeg gjorde samme tabben her om dagen. Klærne er like fine som vanlig. Lukter litt ekstra skyllemiddel kanskje
Blablaa Skrevet 9. september 2016 Forfatter #27 Skrevet 9. september 2016 Puh tusen takk for svar! Satte på en maskin med svarte klær så får vi se hvordan det går!😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå