AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 For ca ett år siden møtte jeg en gutt og jeg falt med en gang. Utseende hans var så fint! Jeg var full, så idet jeg møtte på han så presenterte jeg meg og snakket kort med han før jeg gikk. Etter dette møtte jeg han over alt, men jeg bare overså han og vi snakket ikke noe mer. For ca ett halvt år siden matchet vi på tinder, men snakket ikke der heller. I sommer var jeg ute og han kom bort å spurte om jeg ville bli med på nach. Jeg ble med og det dro en del folk dit. Jeg ble med fordi jeg så på det som en mulighet til å bli bedre kjent med han. Det var veldig gøy og hyggelig og etter hvert tok han meg med for å ta en røyk. Da kysser han meg plutselig, og jeg ble veldig overrasket, men det og da så ville jeg kysse tilbake. Det var så herlig og det ene første til det andre. I etter tid angrer jeg, fordi jeg skulle ønske jeg ventet for å se om han var interessert i meg. Vi hadde flere ganger og alt føltes så bra. Han virket interessert i meg og mitt liv samtidig som han fortalte om seg selv. Etter jeg dro hjem på ettermiddagen dagen etter så hørte jeg ingenting. Det var stille fra han helt til to uker senere hvor vi begge var på byen. Han kom aldri bort, men sendte melding da han hadde kommet hjem. det endte med at jeg kom hjem til han igjen. Etter sexen så holder han rundt meg eller vi holder hender noen ganger. Det samme gjentok seg etter en måneds tid. Og denne gangen dro jeg før han våknet fordi jeg måtte til skolen. Etter dette har jeg ikke hørt noe. For en ukes tid siden var jeg med noen venner på en greie i forbindelse med skole (kveld og alkohol involvert). Han var også der, men snakket ikke med han. Venninna mi sa i ettertid at hun trodde vi hadde sittet å sendt meldinger til hverandre fordi han hadde sittet å sett mye på meg. Ett par dager etter så var vi ute på byen og etter hvert så ser jeg han. Vet ikke om han så meg, men jeg latet som vanlig som ingenting. Har ikke hørt eller sett han siden, dette er en uke siden. Og her er greia: jeg er veldig usikker på om han er interessert i meg eller om han bare vil ha sex. Slik jeg ser det er det flere ting som peker for at han liker meg, og flere ting som peker i retning av at han bare vil ha sex. Men jeg tenker også at han bare kan være sjenert. Han tar jo kontakt gjennom SMS på byen og både han og kompisen hans har sagt at de synes jeg er overlegen. Grunnen til at jeg er overlegen er fordi jeg også er sjenert. Jeg tør ikke gå bort til han fordi jeg er redd han skal avvise meg. Jeg tør ikke fortelle han at jeg liker han fordi jeg er redd for at han bare er ute etter sex. Det kan godt være, men det kan godt hende jeg tror det også bare fordi jeg har blitt brent før. Hva er mine muligheter her? Jeg er dødsforelska, men utad så later jeg som ingenting. Har aldri hatt ons tidligere og vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg. Hva skjer når jeg møter han edru for eks på skolen og vi går rett ved siden av hverandre??? Skal jeg si hei? Stoppe for å snakke?? Eller bare overse. Håper noen av dere har lest hele og kan prøve å hjelpe meg litt..... Betyr veldig mye for meg Anonymkode: 1fb6e...7d7 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Vet ikke helt hvordan forholdet deres er nå, men er det mulig å be han med ut på noe? Film, kaffe? Eller blir det for rart? Anonymkode: f0077...9c7 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke helt hvordan forholdet deres er nå, men er det mulig å be han med ut på noe? Film, kaffe? Eller blir det for rart? Anonymkode: f0077...9c7 Takk for svaret. Er vel sånn 3 uker siden jeg var hos han sist, men snakker ikke noe med han ellers. Jeg tør ikke ta initiativ til noe, er så redd for avslag. For eksempel hvis jeg ber han med til en date, så blir det veldig flaut for meg hvis han bare vil ha sex. Jeg har hørt fra en venninne at han hadde kjæreste for ca ett år siden og at han ikke var typen som pleide å ta med damer hjem, men jeg er usikker ... Anonymkode: 1fb6e...7d7
Cordelia Skrevet 10. september 2016 #4 Skrevet 10. september 2016 Som en som selv var for sjenert i ungdommen, synes jeg du skal ta kontakt. Mye verre å sitte å lure på slike ting i ettertid. Synes ikke han høres så ille ut ifra din beskrivelse. Han trenger nok litt bekreftelse fra din side han og.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #5 Skrevet 10. september 2016 Om han hadde satt seg ned her på KG for å beskrive deg så hadde det nok hørtes ut som at du var alt annet enn dødsforelska. hehe. Måten du legger frem ting på nå so tror jeg han er redd for at det er DU som kun er ute etter sex, og dette er jo ikke tilfelle. Det beste er nok å ta initiativ, gjerne face to face neste gang dere treffes, slik du ser reaksjonen hans og slipper sitte å vente på en sms der du piner deg selv med usikkerheten. "hei, hvordan går det? bla bla bla. Jeg har hørt det er kult på _____kaffebar, har du lyst til å bli med å ta en kaffe en dag?" Anonymkode: f0807...0e0
AnonymBruker Skrevet 11. september 2016 #6 Skrevet 11. september 2016 Jeg synes faktisk det høres ut som dere begge er for sjenerte til å ta kontakt utover de omstendighetene dere treffer hverandre litt naturlig og casual. Jeg tror dere er litt like på dette området, og jeg tror han deler din frykt for å bli avvist og legge ut følelsene sine. Uansett, nå som dette har pågått over flere måneder, og dere i tillegg har hatt sex etter en fuktig natt på byen, må dere nesten ta noen aktive grep for å få bygge videre på relasjonen. Dersom dere fortsetter slik kommer det nok ikke til å lede til noe spesielt mer enn noe diffust og usikkert. Hva er det dere snakker om når dere først kommer i snakk (på byen)? Neste gang kan du jo for eksempel si noe á la: "Det er *sett inn arrangement* i byen på *sett inn dag* Jeg tenkte å ta turen. Hva med deg?/Vil du bli med?/Send meg en melding om du også drar." Fortell om noe du skal, og inviter han til å bli med. Det gjør det ikke så skummelt da du skal dit uansett. Jeg synes du absolutt skal smile og hilse på han når du treffer han tilfeldig. Det blir kleint dersom du ikke gjør det og du fortsatt ønsker noe mer med han. Anonymkode: 61912...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå