Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2002 #41 Skrevet 1. september 2002 Den størst dokumenterte målte penis er på over 2 meter... :o Og den tilhører Blåhvalen... Det er ikke lengden som har betydelse, det er hvor mange kubikmeter pr time som av gjør
vilja Skrevet 3. september 2002 #42 Skrevet 3. september 2002 Kevin Men jeg har oxo truffet en med veldig sort utstyr foe noen år siden. Ble ikke sex da nei. Da var jeg vel 19 år(?)
Kevin Skrevet 3. september 2002 #43 Skrevet 3. september 2002 MEN!! Her er redningen min!!! Endelig!!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6728835
miss tiger Skrevet 3. september 2002 #44 Skrevet 3. september 2002 min første sexopplevelse var med en som var stor. dvs. 24cm og 16 i omkrets. visste ikke helt at det var stort da, men funnet det ut i ettertid... min kjære nå er 15cm lang, og det er jeg superfornøyd med. men du som synes din er for stor og skremmer unna jentene; ta det med ro, det finnes nok av jenter der ute som bare er ute etter den største de kan finne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå